ik ben echt teveel aan het twijfelen. En dacht toen laat ik maar lid worden dan kunnen buitenstaande hun mening geven. Ik weet niet waar het vandaan komt maar ik wil een naam due begint met de V. Bij mij blijven de namen Vosse en Vicky hangen. Maar bij Vicky denk ik telkens aan vuur/vuur stoken. En bij Vosse aan een vos. Maar toch vind ik ze erg leuk. Ook de naam Viv en Viev vind ik leuk maar die zijn in mijn ogen nog niet af. Dan word het Vivian en dat vind ik iets minder. Maar waar het dus op neer komt wat vinden jullie van de namen Vicky en Vosse? En welke vinden jullie dan leuker? En waarom? Alvastbedankt ☺️
Vosse vind ik wel redelijk, vicky niet leuk. Denk aan de wicky pakjes Vieve, Vera, Vere of Veerle vind ik bijvoorbeeld veel leuker.
Vosse denk k ook aan een vos Bij vicky, vind ik meer een afkorting van victoria Viénn of Victor misschien nog ideetjes
Ik vind beide namen niks. Als ik moet kiezen, dan Vosse. Misschien nog; Vieve, Vesper, Vera/Vere, Vita, Veerle
Vosse vind ik een super leuke naam!! Vicky vind ik meer een naam voor een hond. Viev en Viv ook wel leuk maar Vieve dan veel leuker/meer af.
Ik vind ze allemaal niet zo. Viev dan het leukste, maar liever Vieve. Al heeft Vosse ook wel wat! Anders misschien: Valerie Viviënne Viënna Veerle Vere / Vera Vanne / Vanna Venne / Venna
Vosse vind ik echt niks. Denk hele tijd dat er nog een N achter moet van Vossen (dieren) Misschien Vik of Vic als jongensnaam ipv Vosse?
Vosse vind ik heel mooi. De klank en dat ik aan een vos denk, tja, ik houd juist van vossen. Vicky vind ik niks, maar dat is allemaal een kwestie van smaak.
Misschien lees ik eroverheen, maar is vosse dan voor een jongen of een meisje? Ik vind het niet zo'n leuke naam, maar denk wel aan een jongentje. Vicky is ook niet echt mijn smaak. Maar dan denk ik wel aan een pittige dame, beetje pinnig. Maar dat komt misschien door de harde klanken. Suggestie van vesper vind ik wel erg mooi. Lastig is het hè? Succes met kiezen!
Vicky, mwah nee ik vind het niet zo. Ik vind het wat kattig klinken en ook wat te veel klinken naar Fikkie, als in een hondennaam. Ik zou dan liever kiezen voor Victoria en dan Vicky als roepnaam doen. Vosse, ja dat heeft wel wat vind ik. Misschien nog: Vanja Vita Vian/Vianne Victor/Vic Vigo
Vicky met een F-klank vind ik persoonlijk niet zo mooi, liever Wicky gesproken - en dan ook alleen als koosnaam/roepnaam van Victoria/Viktoria. Wat vind je van Vica/Vika? Maar Vosse vind ik wel leuk en stoer. Net als Vesper en Vieve. Vianna Vajèn Viënne Veli Valeska Viola of Violet Vallon Veda Vyana Valora Vega Vlinder Veere
Vicky, afschuwelijk. Hondennaam Vosse apart, misschien iets te. Het heeft wel wat Gezien andere namen die je noemt vind ik Vieve wel leuk.
Vosse vind ik niet onaardig. Doet me ook aan een vos denken, maar ik vind het prachtige dieren. De naam is uniseks en meer gegeven aan jongens, maar toch is het voor mijn gevoel meer een meisjesnaam.
Vicky vind ik echt niet mooi, dus zou dan voor Vosse kiezen. Wel een hele bijzondere naam. Andere leuke namen met de V: Valerie, Valor, Valou, Veerle, Vera, Vere, Vesper, Vianne, Vie, Viénna, Vieve, Violet, Viora, Vita