wat vind ik dat zielig dus ook nooit na school geweest nooit met andere kinderen gespeeld hoe gek kan je weze als moeder. ik snap best dat zij haar kindje bij de wilt houden maar als het op die manier zou moeten . aan de ene kant snap ik de wel andere kant gewoon echt niet
ook bij mij gelijk de vraag, vanwaar de angst van de mama? Wel sneu voor dat kind, zij mag nu een sociale achterstand van heb ik jou daar in gaan halen!
Nee, maar ze komt ook niet met andere kinderen in aanraking die haar kunnen besmetten, dus... Misschien zaten er meer mensen in het complot, dat kan ook. Ik vraag me ook af waar die angst van haar moeder vandaan komt. Ik vrees voor het meisje dat zij de achterstand niet geheel in kan halen. Dat is dan dus weer een kind die de dupe wordt van de wereld om haar heen. Wat een gebrokenheid hier...:'(
Helaas gebeurt dit steeds vaker. Iemand wel eens gehoord van het meisje die haar hele leven in een kelder heeft geleefd? Ze kon niet praten, fatsoenlijk eten, geen omgangsnormen enz... Er is zelfs een film over gemaakt: .... mockingbird