Hai meiden! Wij zijn dolblij in verwachting van ons 2e kindje. Ons 1e kindje is een zoontje en heet S.tijn en we hebben van de week bij de echo gehoord (met 95% zekerheid) dat onze 2e een MEISJE is!!! Wooh!! Stiekem hadden we dat totaal niet gedacht! Maar o wat een rijkdom! Maar nu? Meisjesnamen! Wij houden van Hollandse namen, niet al te ingewikkeld en te 'gezocht'. Wie wil eens met ons meedenken?
Lotte Janne Cato Saar Roos Fiene Sofie Aafke Floor Jette Anne Julia Lize Fenne Laure Benthe Aukje Marit Elle Marie Jet
Stijn en Roos / Rosalie Stijn en Fran Stijn en Sanne Stijn en Lotte Stijn en Anna Stijn en Eva Stijn en Maud Stijn en Lore Stijn en Femke Stijn en Jasmijn Stijn en Ava Stijn en Floor Stijn en Elien / Eline Stijn en Hannah Stijn en Suze Stijn en Anouk Stijn en Benthe / Bente Stijn en Veerle Stijn en Lena Stijn en Merel Stijn en Fem Stijn en Suus Stijn en Ilse Stijn en Lize Stijn en Mara Stijn en Janne Stijn en Maartje Stijn en Mare / Maren Stijn en Nelle Stijn en Loes Stijn en Suzan / Suzanne Stijn en Jolien Stijn en Judith Stijn en Babet
Ik ken een Stijn en zijn zus heet Lise. Andere leuke opties: Stijn en Marit Stijn en Roos Stijn en Lotte Stijn en Eva
Leuk meiden! Jullie noemen al een aantal namen die ons ook erg liggen! Ook vallen er al een aantal af. Fem of Femke bijvoorbeeld , Noor(tje), Suus/Suzan/Suzanne zijn namen van (schoon)zussen van mijn man. Ik vind Mare erg leuk. Veerle ook. Ook Ise is bij mij erg favoriet. Nadeel is dat ik in het basisonderwijs werk en zo veel namen al de revue hebben gepasseerd waar je bepaalde associaties bij hebt... Zo zijn er namen die wij echt geweldig vinden, maar die kinderen zitten dit schooljaar bij mij in de klas. Toch vind ik dat een beetje raar... Maar als het echt DE naam is, dan doen we het toch. Na een jaar zit het bewuste kindje al niet meer in mijn klas. Wat vinden jullie?
Stijn & Pip/Pippa (komt van Phillipa) Stijn & Lieve (Olivia) Stijn & Cato Stijn & Juul Stijn & Sarah Stijn & Anna Stijn & Floor Stijn & Lize Stijn & Judie Stijn & Evie Stijn & Fiene Stijn & Jet Mooiste combi vind ik Stijn & Pip En Stijn en Judie
Stijn en Julia Stijn en Isa Stijn en Belle Stijn en Merel Stijn en Nina Stijn en Jet Stijn en Lot Stijn en Sara Stijn en Nora Stijn en Fiene
Annelie, Annelies Annemiek Anniek / Aniek Bente Bine / Biene Bregje Caroline Charlotte Eef, Eefje Eliza Ella, Ellie Ellen, Elles, Ellis Else, Elsa Emma, Emmy Evelien, Eveline Evie / Evy, Eva Fenna, Fenne Fleur, Flore, Floor, Floortje Hanna / Hannah Hanne, Hanneke Ieve, Iva Inge Janna / Jannah Janne, Janneke Jet, Jette, Jetta Jitte Josje Judith Lena, Lina, Liene, Linna Lenne, Lenneke Leonie Lieke Liesbeth Linde, Lindy Linn / Lynn Lise / Lize Liset / Lizet Lizan / Lisan Loïs Lonne, Lonneke Lore, Lora, Loren Lot, Lotte Maartje Manon Mara, Maren Marieke, Marijke Marjolein Marre, Marle Maud Meike, Maike, Maaike Merle Mirte / Mirthe / Myrthe Nieke Nina Nynke / Nienke Pien Puck Renske Silke Sofie Sterre Tess Veerle, Vere Yvon
Mare & Ise best leuke namen. Je moet iets kiezen wat jullie zelf mooi vinden en inderdaad volgend jaar heb je weer andere kids in je klas. S.tijn & Rosa S.tijn & Milou S.tijn & Carlijn(e)
Nou man vindt Mare echt niets haha. Hij zegt de hele tijd: Maarrrr uhhhhhh Is misschien ook wel een beetje zo! Bedankt voor al jullie suggesties al meiden! Zitten mooie namen tussen en misschien zeker wel wat kanshebbers!