Wel leuk om te lezen trouwens, wellicht doe ik nog leuke inspiratie op voor een jongensnaam. Meisjesnaam staat al vast, maar jongensnaam komen we nog niet echt uit voor de 2e.
Grietjenb, ik denk ook meteen aan een gezin dat op een boerderij woont. Gelovig. Wonen in hetzelfde dorp/stad als de rest van de familie. Grote woning, waar veel kan en mag. Klaasje82, ik denk aan een gezin dat in de stad woont, een groot gezellig huis, waar best rommel gemaakt mag worden. Vrije school? Jullie zijn creatief. Bakfietsmama pautjepoets, ik zie lieve, wat verlegen kindjes voor me. Blonde of donkerblonde haartjes. Jullie wonen in een kleine stad in een vrijstaande of twee- onder-eenkapwoning. Olifantje, ik zie een ondeugend jongetje voor me met mooie donkerblonde, dikke haartjes. Groene of bruine ogen. Speelt graag alleen maar voelt zich ook goed in gezelschap.
Rowin vind ik een prachtige naam! Ik zou daarbij denken aan een blanke jongen met lichtbruin, blond of rood haar die zich een beetje op de achtergrond houdt, totdat het echt nodig is. Dan neemt hij opeens de leiding omdat hij daar eigenwijs genoeg voor is. Ik ben benieuwd wat voor associatie jullie hebben bij de roepnaam van mijn dochter: Kaylin
schitterende naam zo hadden wij onze dochter ook willen noemen maar ivm onze achternaam. ik zie een lief blond meisje voor me met pijpenkrullen in haar haar. maar daarnaast is ze wel heel stoer en klimt ze graag in bomen.
Wat grappig hoeveel dat overeen komt. Ze heeft rood haar, maar wel met krullen en is een hele lieve, maar stoere energieke meid. Haar beste vriendinnen zijn de kat en een van de honden van mijn schoonmoeders (driftbui? Haal de kat erbij en het is snel over ). Ze klimt en rent graag en lijkt nergens bang voor. Bij T.ara denk ik aan een meisje met donkerbruin lang haar met een lichte slag erin en een smal postuur. Maar dat kan ook komen doordat mijn verloskundige zo heette, dus ik denk bij die naam meteen aan haar. Speciale naam daardoor voor mij en zeker ook een hele mooie naam. Bij D.ex denk ik aan een stoere blonde jongen die niet snel bang is en vooral van auto's, tanks, vrachtwagens etc houdt. Een jonge die verder vol energie zit en liever buiten speelt dan achter een computer kruipt.
We bakfietsen idd, wonen in een oud huis in de stad. Gezond eten, vooral koken is erg belangrijk hier in huis. Vaak staan al vroeg de pannen op het vuur voor stoofschotels etc. Onze kinderen eten dan ook al vroeg alles van makreel tot olijven, garnalen pastasaus met rode pepers en flink knoflook. Verder is het 1 blond en twee donkere kindjes. En naar de buitenwereld toe is de tweeling erg gedurfd, weinig remming denk ik omdat ze altijd het comfort hebben van samen zijn. Ik kan wel overal met ze komen, restaurants, mensen met een huis vol kunst of snuisterijen, dan doen we al met ze van jongs af aan.
Grappig, het is inderdaad een ondeugend jongetje, blond haar en blauwe ogen. Hij kan inderdaad nog niet zo goed samen spelen, maar dat kan ook de leeftijd zijn, hij heeft het liefst zelf de regie in handen.
Inderdaad een blank Hollands jongetje met blond haar. Hij kan in onbekende situaties inderdaad wat afwachtend zijn, maar anders is hij bijdehand genoeg om ergens de boel te dirigeren en probeert alles en iedereen naar zijn handje te zetten. Het is gewoon nog een lekkere peuter. Naam van jullie dochter vind ik overigens best mooi. Kaithlynn bv. houd ik helemaal niet van, maar dit klinkt een stuk zachter en liever. Zie een blond meisje met krullen en blauwe ogen voor me met een zacht karakter.
T.ara heeft rood haar en krullen. , wat je zegt over je eigen dochter komt wel aardig overeen met mijn dochter. (Komt vast omdat ze allebei rood haar met krullen hebben ) Ze is alleen niet de beste vriendjes met dieren. D.ex is wel blond niet heel snel bang, auto's vind hij idd leuk maar puzzelen het allerleukst Buiten spelen vindt hij heerlijk! Het liefst gaat hij het hele dorp door op zijn driewieler
Voetbal doen ze wel maar verder echt jongens-jongens (vooral de oudste) zijn ze niet echt Verder zijn ze niet blond en geen blauwe ogen Oudste: blonde haren en bruine ogen Middelste: getint, bruine haar en bruine ogen Jongste: bruin haar en grijze ogen (papa heeft dat ook maar bij jongste zou het nog kunnen veranderen) Over jouw namen: de meisjesnaam nova is echt mooi! Ik zie dan zo'n lief rustig meisje voor me met donker haren.
We$ley en Trist@n. Ben benieuwd wat jullie associaties zijn Onze dochter had ik Kayleigh of Ayla willen noemen. We hebben het bij de buiknaam Pipp¥ gehouden.
Lastig .. ik denk wel iet wat spiritueel maar ook wel nuchter. En een vooral open gezin. Altijd plek voor vriendjes om te komen spelen. Wel een soort strakke planning erin met voetbal zwemles hocke scouting etc. @Boommm bij jullie zie ik een soort manhattan fashion gezin voor me! Jij met de starbucks naar werk de aupair bij de kids en je man snijd op zondag het vlees @Hippo een groot rommelig gezin waar altijd plek is voor een extra mee eter of logeerpartij De rest ken ik niet goed genoeg om er echt een beeld bij te vormen. Ben benieuwdS.am en Jolie horen bij mij
S. en J vind ik namen voor no nonsense mensen. Ondernemend en sociaal. Blonde kinderen! Boommm, stads, modern, eigenwijs Grietje, ook ik denk aan het platteland en de kerk hardwerkend gezin en nuchter. Klaasje, origineel, hockey, eigengereid. C.eline, mooie naam, romantisch ook. Jullie gaan graag naar Frankrijk? K.ailynn, modern, reizen graag. Ah de rest ben ik even kwijt.
Klopt helemaal. Wij moeten er niet aan denken om in een stad te wonen. En wij zijn inderdaad erg nuchter.😉 En de kerk klopt ook.
Ik ben ook erg benieuwd. Onze kinderen heten mailliW (op zn nederlands uitgesproken) en eneleH. Uiteraard achterstevoren.
Onze dochter heet Liv.vy en de 2de gaat waarschijnlijk Fay.lin heten. Ik ga straks als ik meer tijd heb reageren op andere.