Ik wil het eigenlijk niet zeggen want dat is zo onaardig: lelijk en ordinair. De namen van jouw oudste dochters vind ik heel leuk. Ik zou nog verder zoeken.
Ik ken een super lief, beschaafd () meisje dat zo heet, dus ik ben bevooroordeeld. Ik vind jet verder niet zo'n geweldige naam. En ook niet passen bij de namen van je adere dochters.
Ik kan alleen maar denken aan de dochter van Nicolette van Dam: Lola-Lilly. Dat is voor mij niet ordinair. Leuk meisje en Nicolette is ook een leuke vrouw.. Maar ik vind het niet heel lekker lopen met Kate en Lynn.. Het kan wel, maar zou er zelf iets anders bij denken..
goh het zit echt een beetje 50/50 geloof ik Weet iemand waar die associatie vandaan komt met Dame van lichte zeden? Het verhaal van Lolita ken ik, maar dat was geen prostituee en we kennen Lolo Ferrari natuurlijk, maar is zij dan de reden voor die associatie? Ben oprecht benieuwd of iemand dit weet?
Hele leuke naam, ook icm de andere namen hoewel ik persoonlijk denk ik voor een derde dan ook een 1 lettergreep naam had gekozen. Ik moet alleen denken aan een toiletborstel, mijn moeder en oma noemen dat namelijk altijd een lolaborstel. Denk niet dat meer mensen dit zo noemen dus daar zul je geen last van hebben maar dat was wel mijn eerste ingeving.
https://youtu.be/LemG0cvc4oU dat is mijn eerste gedachte erbij. Maar wel erg leuke naam, vind em niet asociaal eerder lief
Ik denk ook als eerst aan lola ferrari. Verder aan nicolette van dam (dochter) en haar vind ik ook 3 keer niks. Dus helaas geen positieve associatie bij de naam.
Ik denk dat de associatie met een dame van lichte zeden komt van het liedje 'lola, she was a showgirl'. in dat liedje is ze natuurlijk stripper en geen h***, maar dat zal vast meespelen. Ook de naam Lolita en Lolo ferrari zullen niet mee hebben geholpen aan het beeld wat is er bij de naam. Ik heb trouwens een hele andere associatie bij de naam, een van onze dwergkonijntjes heet Lola .
Ik vind het een super leuke naam! Moet ook wel want dit wordt de naam van onze tweede dochter En wat betreft negatieve associaties, op iedere naam kan men wel iets aanmerken. Het is maar net wie je het vraagt. Belangrijkste is dat jullie de naam mooi vinden! Succes met kiezen
Superleuke naam ook met je dochters. Zou m graag op mijn lijst zetten maar onze kat heet al zo... ik zou er voor gaan. Vind het ook geen sloerie naam ofzo
Ik dacht, hoe kan ik dit netjes zeggen, maar jij omschrijft het precies! Ik zou er dus niet voor kiezen.