Het zoontje van mijn zus heet Joas. Wij zijn al jaren gek op de naam Boaz. Graag jullie mening! Lijken deze namen teveel op elkaar?
voor broertjes wel, voor neefjes vind ik het wel kunnen. Je zou nog verder kunnen kijken maar als dit DE naam is gewoon doen. Evt van te voren bij je zus polsen hoe ze erover denkt?
Laatst een oudklasgenootje gevonden wier dochter J.aylinn heet. Kom ik er later achter dat haar zus een dochter F.aylinn heeft, die enkele maanden schelen met elkaar. En ja, ze hebben erg goed contact. Kortom, in overleg kan veel
Ik zou het niet doen. Ik ben wel erg close met m'n zus maar dan nog. Mijn zus haar dochtertje heet E.m.m.a en wij hadden voor onze dochter Emily maar hebben dat ook niet gedaan. Ik vond het teveel lijken, maar goed iedereen is anders☺️
Lijkt idd wel veel op elkaar, maar voor het andere deel, als dit al jaren dé naam is voor jullie.. Denk dat ik het voor neefjes nog wel vind kunnen, de s en z aan het einde maken het naar mijn mening nog wel anders.
Ik zou het niet storend vinden. Het lijkt wel op elkaar, maar het zijn toch heel verschillende namen.
Lijkt wel veel, zeker als jullie allemaal bij elkaar op visite zijn, is het wel verwarrend. In zou een andere naam kiezen.
Ik vind het ook teveel op mekaar lijken, maar als jouw zus hiermee akkoord gaat zou ik het wel doen. Zou het wel niet doen zonder haar 'toestemming'.
Ja als het voor jullie de naam is zou ik het gewoon doen. Het zijn gewoon 2 leuke namen maar toch net even anders
Omdat het je zus is vind ik het wel te dichtbij. Maar anders overleg je even met je zus zodat je weet wat zij ervan zouden vinden.
Ik zou het even overleggen met je zus, misschien vindt zij het juist wel heel leuk!? Ik vind het wel kunnen.