Hey Dames, Inmiddels ruim 32 weken zwanger van een dochter en we komen er maar niet uit hoe ze moet gaan heten. Ik heb hulp nodig We hebben 4 namen die we wel leuk vinden maar geen van allen echt helemaal top. Welke vinden jullie het leukst of hebben jullie nog andere suggesties? We hebben trouwens al een zoontje genaamd S.ven
Ik vind Dana het leukste, maar Jana dan eigenlijk wel wat mooier. S.ven en ... Tesse Febe Lot Janna Elin Mirre Lise Niene Lina Malin Jikke
Hebben jullie bij Anna niet meteen de connectie naar Frozen? Ik twijfel daarom over die naam namelijk. Vind hem erg mooi maar omdat we ook al een S.ven hebben.... Fenna/Fenne is een soort compromis naar mn man toe...die wilde eigenlijk Fenja maar dat vind ik te hard. Dat "harde" heb ik ook een beetje met Dana en Teske vind ik erg leuk maar is het niet te appart en minder leuk als ze ouder is? Het is zo lastig... en mn man en ik liggen zo uit elkaar qua smaak dat deze 4 maybe's al een wonder zijn
Bij Elsa zou ik dat wel hebben, bij Anna niet. Dat is zo'n tijdloze (en prachtige) naam! Vind Fenna/Fenne niet zo mooi naast Sven. Het bekt niet lekker. Ik heb Anne/Anna gestemd.
Fenne/Fenna vind ik ook niet zo mooi bij Sven. Dana niet mijn smaak, Teske vind ik wat hard. In het Limburg betekent Teske een tasje Daarom zou ik voor Anna/Anne gaan. Tijdloze naam en past goed bij Sven. Ik heb geen associaties met Frozen.
Ja Dana vind ik prachtig! En Lana zou ook nog kunnen? De geopperde Lena vind ik ook super. Maar vind alle namen prima bij je zoons naam passen. Teske is niet mijn smaak en de andere namen komen al veel voor dus zou niet mijn voorkeur zelf zijn. Maar verder prima namen. Zou geen fenna kiezen omdat het anders te veel fronzen gehalte geeft, terwijl Anna je favoriete naam zou zijn. Dan zou ik nog eerder voor Janna/Janne gaan als je het echt niet zou willen.
Mia dat is dus het "probleem" geen van allen is mn favoriet ik vind ze allemaal wel mooi maar niet geweldig. Dit is de compromislijst na alle afwijzingen van mn man. Als ik zelf mocht kiezen zou ze Ilse of Hannah heten.