hoi, We zitten een beetje in een dilemma. We zijn er bijna uit voor een meisje alleen hebben we nog 2 namen, waarvan ik Miley heel mooi vind maar mijn vriend vind Mila mooier. Nu vroegen we ons af wat jullie mooier vinden. thnx
Ik vind Miley niet zo mooi, maar dat komt ook omdat ik niet van dat soort namen hou. Als jij het wel mooi vind dan is het een prima naam
Ik vind Miley écht geen mooie naam. Mila ook niet zo (moet dan meteen aan Milan denken, en dus aan een jongen), maar toch wel een stuk mooier dan Miley. Dus ik zou voor Mila gaan! (Sorry, smaken verschillen he )
Ik vind Miley echt onwijs leuk!! Lekker stoer, maar ook lief en bijzonder, je hoort het haast nooit! Ik wilde hem in mijn lijstje voor eventuele volgende meid zetten, maar hij rijmt op mijn dochters naam, Lilly, dus dat doen we maar niet Maar helemaal leuk wat mij betreft. (oh, bij Mila moet ik aan zo'n vrouw uit big diet denken, en die was vrij ordi, dus daar zou ik zelf nooit voor gaan). Groet Snoozie
Miley vind ik leuk voor een Amerikaans beautykoninginnetje van 6 maar niet voor een volwassen vrouw. Mila dus
ik vind Mila mooier dat was ook onze 2e naam maar wij hebben gekozen voor Belle nu heet onze hond mila