Mijn gebruikersnaam op farmtown is lynny indien je mij wil toevoegen op facebook stuur dan even een pbtje met jou mailadres en kan ik je toevoegen. Groetjes
Hoi! Meiden zullen we met dat spelletje wel afspreken dat we niet praten over zwanger worden daar? Want een vriendin gaat nu ook dat spelletje spelen en zij weet niks van onze plannen!
Ik meld me ook heb jullie allemaal al geloof ik dus ga nu flink geld veridenen Enne hadden het net over valkjes en wipwappen dat mag toch wel
Hoi Meiden, Ik zit er ook op.... dus als je me wilt toevoegen zeg het maar. Ik mag nu pepertjes gaan planten...ziet er zo leuk uit!! Mijn naam op Farmtown is Nes en op Facebook is Nessy. Stuur me anders ff een pm hier ??? Enne...neej...niemand weet van onze plannen enzo dus zal er niet over praten...
Whahahaha meiden jullie zijn echt erg. Wat een verslaafden hier!! Hihi, is 't niet verslaafd aan zp (want dat zijn we natuurlijk niet ), dan is t wel aan Farmtown.
Ik heb diegenen die een pm hebben gestuurd toegevoegd aan mijn facebook.....nu nog verzoek indienen voor Farmtown buur...