Hoeveel geld maken jullie per week op? Incl boodschappen? Leuke dingen doen etc. Ik heb het gevoel dat wij daarop best wat zouden kunnen besparen en vind dat wij erg veel geld opmaken... Het kan daar niet van, maar als ik meer zou kunnen sparen, doe ik dat liever natuurlijk! Ik wil dus een week budget op gaan stellen. Wat maken jullie op per week?
Oke, wij ook zoiets.. Ik vind dat best veel! Denk dat het met een stuk minder zou moeten kunnen 🙈 maar denken en doen he...
Ik heb een maand bedrag van 1500 euro. Per week weet ik het niet omdat het echt afhankelijk wat ik doe. Zoals afgelopen week even snel de stad in en 240 euro lichter in 2 uurtjes tijd. Maar er zijn ook weken dan Is het max 100 euro naast de boodschappen.
Normaal zo'n 100 euro per week. Als we een keer gaan winkelen (gebeurt niet vaak), komt er een 200-300 euro bij. Maar dat is niet elke maand, laat staan elke week. Alleen als we echt iets nodig hebben (paar weken geleden nieuwe dweil met emmer omdat de stoomreiniger de geest had gegeven) gaan we naar andere winkels dan de supermarkten.
Dat ligt er aan. vorige week veel want we hebben seizoenskaarten voor sprookjeswonderland gekocht (130 euro ) uit eten geweest (60 euro) zomerkleding voor de kinderen en mezelf gekocht (150 euro) en extra boodschappen voor de paasdagen. (75 euro). Naja totaal is dat dus erg veel Maar aankomende week geef ik alleen de normale boodschappen uit (max 50 euro). Staan geen uitjes gepland en kleding hebben we voorlopig genoeg.
400 per week? Wow, dat is echt veel. Daar kun je absoluut op bezuinigen. Hier voor boodschappen zo'n 100 euro per week, alle overige uitgaven wisselen, maar ik kom echt niet aan 400 per week, ook niet als ik het gemiddelde neem. Denk dat wij gemiddeld genomen op 200-250 per week komen, met weken dat we enkel boodschappen doen en weken dat we daar ruim overheen gaan, omdat er kleding voor de kinderen moet komen, (doe ik meestal op 1 grote hoop per seizoen). Ik zou beginnen met gewoon bonnen bewaren en kijken wat je koopt. Jezelf afvragen: heb ik dit echt nodig, of kan ik dit beter opzij zetten voor dingen die dat geld veel meer waard zijn? Zoals vakanties, grote uitgaven voor in huis, verbouwingen, enz enz.
Precies, dat dacht ik ook. Het zijn vaak ook wel kleine dingetjes die dan toch oplopen.. als we met 200/250 per week rondkomen, zou ik al tevreden zijn! Kleding is inderdaad niet elke maand nodig.. Ik ga het eens proberen met bonnetjes bewaren inderdaad
Ik ook te veel .. Hoeveel per week geen idee . Maar vorige week verbouwing zolder + kinderkamers .. Dat was best veel wat we uitgave .. Deze maand zomer kleding .. Nieuwe schoenen voor man en kids .. Dus deze maand weer een hoop .. En volgende maand gaan we 2 weken naar Italië dus zal ook veel zijn .. Oh ja en morgen met de auto naar de garage .. Als we pech hebben kist dat ook weer veel .. Afgelopen zaterdag verjaardag van mijn jongste geweest .. Mei auto keuring juni weer kind jarig en juli naar Spanje .. Ik zou graag willen bezuinigen .. Maar dat zal ik moeten uitstellen tot oktober .. Maar Dan zijn de feestdagen er alweer bijna 🙈 Januari wordt het denk ik dat wij ons leven gaan beteren 🙈
100 /25per week Inc kleding etc. Boodschappen probeer ik 70/80 per week. Kleding en overige max 100 per maand 1x per 2 wk binnen speeltuin, bowlen of zwemmen Zomer maanden neem ik abbo bij verschillende dingen zoals zwembad en beekse bergen. Kost me daarna dus bijna niks meer. meestal met korting of bijv sociale deal uit eten of pretpark
Ik besteed 80 euro per week aan boodschappen. En daarnaast heb ik ongeveer 100-150 euro per maand wat ik aan mezelf mag uitgeven. Soms komt daar wel wat bij aan kinderkleding en zo. Maar probeer me er aan te houden want ik ben flink aan t sparen.
Teveel. Naar mijn idee iig. Ik ga vanaf deze week de boodschappen cash betalen, ik ga morgen 100 euro pinnen en kijken hoe ver we daarmee komen. Beter nadenken, wil echt meer sparen. Dat lukt alleen als je er constant bovenop zit merk ik (bezuinigen) en soms heb ik daarzo totaal de energie niet voor. Pinpas steek je immers ook zo in dat apparaat, dus vanaf nu iig boodschappen cash. En dat bouw ik dan op met de drogisterij etc.
Ik zou het andersom doen: voor je de deur uit gaat een lijstje maken van wat je nodig hebt en je daaraan houden. Dat betekent niet dat je geen toiletpapier koopt als je vergeten bent die op je lijstje te zetten, maar wel dat je die leuke geurkaarsjes waar je opeens tegenaan loopt even laat liggen. Mijn stelling is altijd: als je niet wist dat je iets wilde of nodig had, dan hoef je het niet te hebben, ook niet als het in de aanbieding is.
Aan boodschappen (inclusief wasmiddel enzo)voor mij en dochter denk ik maximaal 100 euro leuke dingen zijn voor haar eigenlijk speeltuin, eendjes voeren enzo ik schrik eigenlijk best wel van een bedrag van 400 euro