oh leuk! Heb al heel wat afleveringen gezien op TLC dus hoop dat het geen herhaling is, erg leuke serie!
Ow wat ergggg dat ze zo moest wachten op zn huiltje, dan duren die secondes zo lang ppff Zit gewoon te janken hier
Wat een walgelijke vent! Zelfs mijn man zei dat dit echt niet kon. Kinderachtig mannetje zonder niveau.. Ooh en.bij die ks, éindelijk dat huiltje!!
heb ook even zitten kijken, jeetje zeg dat meisje schreeuwde wel heel hard het hele ziekenhuis bij elkaar..en dan ook nog die opmerking van der :dat klotekind!, zoiets zeg je toch niet??!!
pff, nou ik moet zeggen dat ik best een redelijke pijngrens heb maar ik ben me toch ook redelijk te buiten gegaan in het ZH. Overigens niet tot het punt dat ik het mijn dochter kwalijk nam. Ik weet wel dat ik pas na de keizersnede dacht, hoe zou het eigenlijk met mijn kindje gaan? Ik weet nog dat ik op de IC zei: als ik nu de rest van mijn leven tot mijn middel verlamd zou blijven dan nog was die ruggenprik de moeite waard geweest! hihi, wat pijn zoal met een mens doet he?