Hoi allemaal, Wij zijn zwanger van ons 1e wondertje, dat zegt de zwangerschapstest tenminste en ik word niet ongesteld. Dus 2 redenen om aan te nemen dat het echt zo is. Ik ben alleen best onzeker. Ik voel me namelijk nog steeds kiplekker. Geen enkel spoor van een zwangerschapskwaal te bespeuren. Ik weet dat het nog kan komen, ik hoop het stiekem ook eerlijk gezegd... Maar jeetje, wat een eeuwigheid duren die 3 weken van positieve test tot de 1e echo! We hebben de eerste echo op 13 oktober en kunnen niet wachten!!! De tijd heeft nog nooit zo lang geduurd haha! Verder zijn wij zoooo gelukkig en blij!!! Maar het andere moment weer beetje angstig... Wat als.... Ik ben nog erg jong, 23, dus blijf mezelf vertellen dat ik alle vertrouwen moet hebben dat het wel blijft plakken! Alleen dat ik geen symptomen heb, maakt het lastig... Haha! Verder heeft dit berichtje schrijven mij alweer goed gedaan, even verhaal kwijt. Voor we het weten is het 13 oktober! Iedereen een hele fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst! Renske.
Haha ja ik snap je gevoel! Toen ik zwanger was van de eerste had ik ook totaal geen symptomen, dat je je soms echt afvraagt of het wel zo is! En toen was mijn eerste echo 'pas' met 12 weken! Nu mazzel dat het met 8 weken al is Succes met wachten! Maar geniet er ook vooral van!
Gefeliciteerd! Mijn symptomen kwamen pas later. Rond 7 weken begon de misselijkheid. Nu hang ik iedere dag minimaal 1x boven de emmer, dus wacht nog even met juichen Succes met wachten! Cliche, maar de tijd is zo voorbij gevlogen!
Weet nog heel even blij. Ik voelde ook niks totdat ik 6 weken was. En nu ben ik al week thuis van werken. Enorme buikpijn, misselijk en overgeven. 3 kilo afgevallen. Vreselijk.
Heel herkenbaar! Ik vond de tijd tussen de positieve test en de eerste echo ook een eeuwigheid duren. De rest van de bijna 33 weken zijn echt voorbij gevlogen. Ik heb in het begin alleen last van vermoeidheid gehad, nooit misselijk geweest. Voor mij voelde dat in eerste instantie ook niet als een zwangerschapskwaal. Nu zoveel weken later nog steeds last van en blijkt het er echt wel bij te horen. Dus probeer er niet zoveel bij stil te staan dat je nog geen 'klachten' hebt, want voor hetzelfde geld komen ze bij jou niet eens en heb je een heerlijke zwangerschap. Geniet ervan!
Bedankt voor jullie reacties. Dat doet me goed om te lezen. Ik wacht rustig af en probeer steeds meer te genieten. Ik zal nog even van me laten horen als de situatie veranderd! Fijne dag mama's! Renske.
Gefeliciteerd!!! En die symptomen, maak je maar niet druk haha. Ik dacht het zelfde maar bij 11 weken kwam bij mij de misselijkheid elke ochtend!
Hier ook geen symptomen de eerste weken. Kreeg rond de 8 weken een beetje last van vermoeidheid verder nooit ergens last van gehad met beide zwangerschappen
Hallo Renske, allereerst gefeliciteerd . Je verhaal is zeer herkenbaar voor mij! Ik wist direct dat ik zwanger was. Vond het dan ook een hele domper dat ik moest wachten tot en met 9 weken op de 1e afspraak. Het leek echt een eeuwigheid te duren. Ben nog nooit zo onzeker geweest in mijn leven als tijdens die eerste slopende weken. Kwa kwaaltjes, ik had ook echt nergens last van. Tot na week 6. Ik heb momenten gehad dat ik wel 5x moest overgeven per dag. Dus wacht nog maar even af. Alhoewel de zwangerschap voor iedereen uiteraard anders verloopt. Heb toen meerdere malen gedacht had ik mijn mond maar gehouden die 1e weken dat ik het niet leuk vond dat ik nergens last van had, haha. Geniet van je zwangerschap. Voor je het weet zit je op de helft ná de 1e afspraak.
Oh herkenbaar. En dan heb je een echo gehad en dan moet je weer 3 weken wachten. Verschrikkelijk! Ik lag een week later op eigen kosten weer een keer te spieken naar de beeb. Toen heb ik met mezelf afgesproken dat ik daarna echt gewoon af moet wachten tot de volgende echo. Nu nog 1 week en 1 dag 😁 Heel veel succes!!
Van harte gefeliciteerd. Heel herkenbaar. Ik weet nu 2 weken dat ik zwanger ben en ik moet ook nog tot 12 oktober wachten voor de eerste echo. Bij de eerste had ik totaal geen zwangerschap symptomen. Nu ben ik wel bij vlagen misselijk en ik ben ontzettend moe. Ik geloof ook zeker wel dat ik zwanger ben, maar ik wil gewoon weten of alles goed is en het hartje klopt. Ik ben blij dat ik nu 4 dagen vrij ben. Voor mijn gevoel gaat de tijd dan sneller