gastouder

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door maryam27, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maryam27

maryam27 Bekend lid

31 jan 2010
    531
    0
    0
    hey dames,

wat is het uurtarief wat jullie betalen aan een gastouder?
    de een zie ik staan 4,50 en bij de ander 5,19, best wel grote verschillen. weet even niet waarin het zit?

2. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    hier betaal ik 4,10 per uur aan mijn gastouder. luiers, billendoekjes moet ik zelf meegeven. ik betaal daarnaast 2 euro per dag voor eten en drinken.

en betaal 91 euro per maand fee aan het gastouderbureau

3. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Bij onze huidige gastouder betalen 5 euro per uur. Luiers en doekjes moeten we zelf meenemen. Brood en fruit verzorgt de gastouder. Betalen 65 euro bemiddelingskosten.
    Hebben een contract voor een bepaald aantal uur. Dus ookal brengen wij onze dochter niet dan betalen wij daar toch. We betalen voor beschikbaarheid.

Bij de nieuwe gastouder betalen we 6 euro per uur. Inclusief brood, fruit en andere tussendoortjes. Betalen we 55 euro bemiddelingkosten aan het gastouderbureau. Maar dan betalen we alleen wat we afnemen. Dus als we haar eerder ophalen als afgesproken dan betalen we ook minder.

4. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik betaal 4,50 per uur en 1,00 per uur aan bemiddelingskosten. Ik heb flexibele opvang, maar ik moet minimaal 20 uur in de maand afnemen. Eerst zat ik daar precies op, nu is het wat meer.
    Luiers en luierdoekjes moet ik zelf meegeven. Eten en drinken krijgt ze daar. Maar ik geef wel altijd een beker limonade en fruit mee.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik betaal 4,20, en dan nog iets van 95 euro bemiddelingskosten per maand.

6. Koon

Koon Niet meer actief

Wij betalen 5,54 per uur. Daar zitten de bemiddelingskosten bij in. Ook eten en drinken zit daarbij (behalve babyvoeding).
    Alle verzorgingsproducten zoals luiers en doekjes nemen we zelf mee.
    Wij hebben ook flexibele opvang en hebben geen vast aantal uren. Dus de ene week 5 uur en de andere week 20 uur. Ideaal!

Deel Deze Pagina