k ben moe

Discussion in 'Gezondheid' started by djellybelly, Oct 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

heey meiden
    heb een tijd geleden ook al een topic er over geplaatst en toen zei iedereen naard e dokter gaan nou ben ik gegaan en nix aan het handje alle is getest en gedaan!

maar ik blijf moe moet af en toe smiddags gewoone cht slapen anders haal ik de avond niet!
    is dit wel normaal fay is al 1,5 jaar!
    zijn er meer moeders die hier last van hebben?
    aan fay ligt het neit die slaapt gewoon door, en is heel lief!

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Verplaatst naar Gezondheid.

Ik heb er geen ervaring mee. Hoe laat ga je naar bed en hoe laat sta je op?

3. djellybelly

lig er vaak om 10 uur in half 11 en dan om 8 uur wakker!

4. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb er ook heel erg last van hoor en Yildiz is al 19 maanden maar die vreet energie.
    Ik doe het zelf ook wel want ik zit bijna niet stil en zodra Yildiz op bed ligt sta ik nog te boenen etc.
    Miss. slaap je teveel, ik heb zelf heel erg als ik te veel slaap bijv. op vakantie dan voel ik me helemaal brak.

5. Mirelle

Mirelle Actief lid

Dec 11, 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Ik heb het ook, alleen is Lola nog maar 4 mnd...
    Net als vandaag, denk dat ik zo'n 25x echt tegen de slaap heb moeten vechten.
    Eergister al naar de HA geweest en gister bloed laten prikken.
    Woensdag moet ik terug naar de HA en dan kijken we verder.
    Ook heb ik mijn mond vol aften staan, niet 1 of 2 maar ik denk een stuk of 25 :confused:
    Niets aan te doen helaas, alleen soms kan ik dagen niets eten en dat is niet handig als je al moe bent. Heb er al last van sinds de keizersnede.

Om eerlijk te zijn denk ik dat er niets uit de bloed testen zal komen, voel me verder goed.

Dus helaas, ik kan je niet verder helpen daarin....

Groetjes, Mirelle.

6. djellybelly

no9u meid ik heb dus ook een keizersnede gehad zal het daar misschien iets mee te maken hebben ik zou ook echt niet meer weten wat ik meot doen slik me rot aan de vitaminen heb een kuur gedaan voor weer vit te worden nou nix werkt!

7. Mirelle

Mirelle Actief lid

Dec 11, 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Zou het aan de KS liggen?
    Het is wel een zware operatie die veel energie vergt natuurlijk, maar zolang daarna nog zo moe...

Ik weet niet hoe Fay was in de eerste maanden?
    Lola was alleen maar aan het huilen dus ik heb niet kunnen rusten na de KS. Misschien dat ik daarom nog zo moe ben.
    En idd, vit. kuurtjes ed werken echt niet!

Overigens maakt het bij mij niet uit of ik veel, normaal of weinig slaap.
    Pfff.... Ben ondertussen moe van het moe zijn.

Ik hoop dat we snel weer energie krijgen!
    Heeft iemand een wondermiddel voor ons?

Groetjes, Mirelle.

8. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    2,227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Helaas heb ik geen wondermiddel voor jullie :(
    Wat wel eens voorkomt bij vrouwen is dat de schildklier van slag raakt door de zwangerschap, bevalling en eventueel borstvoeding.
    Allemaal hormonen die door je lijf gieren en daar kan je schildklier aardig van onder de indruk raken.
    Ik ben zelf al jaren schildklier patient en wordt nu dus extra in de gaten gehouden. Je kan je huisarts vragen om op je schildklier te testen.
    Meestal kijken ze dan naar je TSH, maar ze moeten ook je T3 en T4 testen. Dit zijn namelijk hormonen die door je schilklier aangemaakt worden. Ze zorgen voor een juiste stofwisseling en een buffer voor als je ineens veel energie verbruikt bijv tijdens sporten.
    Om nu hier heel het verhaal over de schilklier te doen lijkt me onnodig aangezien er veel info op internet staat.
    Kijk maar eens op deze link
    http://burnout.50webs.com/#diagnose
    en anders google.
    Sterkte meiden!

Share This Page