Ik word echt helemaal gek van mijn darmen! Gisteren nog diaree en de volgende dag zit het finaal vast. Bah! Elke keer die krampen in mijn buik, denk steeds dat het mis gaat maar dan hoor ik na een tijdje mijn darmen borrelen en dan denk aha! Ik drink al elke dag Yakult, Maar iemand misschien nog wat tips voor een regelmatige stoelgang? Gr, Tinkerbel.
Erg he die darmkrampen! Ook ik heb al een paar keer in tranen gezeten omdat ik dacht dat het mis ging..maar dat het inderdaad ook m'n darmen bleken te zijn.. Ook steeds verstopping-diarree enz. Ik eet nu sinds een week of 2 Activia, die yoghurt en ik moet zeggen dat het nu heel goed gaat sinds een paar dagen. Elke dag wel ontlasting, en veel minder pijn als voorheen.. Is te proberen toch? Sterkte!
Nou, ik vrat vanalles waar een normaal persoon van compleet leeg zou lopen, verse pruimen, gedroogde pruimen, ontbijtkoek, 4 activia's ofzo per dag enz.
Ik heb tarwezemelen bij de reformwinkel gehaald en geprobeerd veel water te blijven drinken. Het werkt! Amber
Ik had in het begin ook erg last van mijn darmen. Ik ben toen begonnen met actimel en een bord brinta afgewisseld met yoghurt en cruesli en het heeft bij mij enorm geholpen.
Ik heb dus altijd last van mijn darmen en niks hielp totdat ik activia ging gebruiken. Het helpt super goed!
Ik heb ook zo een last van me darmen. Ik moet ook wat gaan proberen. Heb er ook echt pijnlijke krampen van.
Had vannacht de hele tijd enorm pijnlijke krampen. Mensenlief, wat ben ik daarvan geschrokken. Dacht echt dat het fout zou gaan... Maar waren dus ook m'n darmen.
Ben net 5 weken en weet het pas sinds dinsdagavond . Maar vanaf die maandag ontzettend veel last van mijn darmen ook. Obstipatie, kramp, gas... En soms steken en trekkende pijn in mijn zij. Ik zag hier echter supergoede tips, die ik allemaal zeker ga uitproberen. Vandaag naar mijn HA geweest om te melden dat ik zwanger ben en ook over mijn darmen verteld. Dus voor vandaag ben ik weer gesrust . Maar ik merk wel dat het best wel spanning geeft (natuurlijk voelt het allesbehalve fijn, maar het is ook nog zo pril...). Ik kreeg van mijn HA overigens ook iets op wat je bij de drogist kunt krijgen voor je darmen ,maar chaootje als ik ben , ik moet dat papiertje waar het opstaat even opzoeken. I'll let you know .
Ik ben vrij snel in m'n zwangerschap begonnen met 1 activia yoghurtje (wel eentje met vezels) en daar cruesli in gegooid. Dit eet ik nog elke dag en ik moet zeggen dat ik hiermee m'n ontlasting redelijk goed onder controle heb. En als dit niet genoeg is eet ik nog een bakje gewone yoghurt met brinta en evt. cruesli. Succes met het vinden van jouw oplossing.
Ik doe ook even mijn klaagzang Ik heb nooit last van mijn darmen en winderigheid; nu des te meer...... Stoelgang gaat ook minder, maar ik gebruik al sinds het begin van de zwangerschap 1 keer per dag herbalife shake en de vezeltabletten (3x per dag) en dat gaat prima. Maar gisteravond een klein bakje erwtensoep gehad (s avonds eet ik ook al veeeeel minder) en ik werd vanacht wakker met zere onderbuik en onderrug..... Ik dacht wat nu... Maar na een paar flinke "uitlatingen " haha, was het over. Nu nog wel gammel, maar net een cracker met kaas gehad en merk dat het nu weer beter gaat..... Tis allemaal wat.
Ik heb spastische darmen dus had altijd al snel last. Maar nu sinds in zwanger ben helemaal! Dacht ook al een paar keer dat het mis ging omdat het zo'n pijn deed in mn buik maar volgens de VK toch mn darmen. Die kunnen dan weer de baarmoeder prikkelen. VK raadde me aan om veel dadels en gedroogde abrikozen te eten! Zit ook veel ijzer in dus meteen 2 vliegen in een klap. Ik moet zeggen het helpt wel! Verder idd. veel water drinken en veel fruit eten...