Is hier ooit iemand zwanger geraakt van sperma met de vinger inbrengen of sperma aan de penis en daarna weer doorgevreeën? Ja ik weet dat er altijd een kans bestaat op een zwangerschap maar ben benieuwd of er meiden zijn die op deze manier zwanger zijn geraakt en ook hoe hoog de kansen zijn? T lijkt me dat de kans niet groot is omdat t sperma niet diep genoeg gaat of maakt dit geen groot verschil? We zijn nog niet echt bewust bezig voor een 2e..eig pas over een paar maandjes echt proberen maar als t nu al zo is zou t super zijn! Ik heb de laatste 3 dagen veel slijm gehad en ik dacht gisteren de eisprong gevoeld te hebben Gr nikie
En je hebt aan de hand daarvan sperma oo een vinger ingebracht? Ik begrijp het namelijk niet helemaal? Maar zoals je zelf al zegt, in dat geval is de kans zeer klein, maar niet onmogelijk.
Ik begrijp het ook half.. je hebt sperma op een vinger en breng die dan in? Het idee van het vruchtbare slijm is om de zaadjes sneller in de baarmoeder te krijgen. Dus de kans dat je hier zwanger van wordt bestaat zeker.. al lijkt de kans mij niet groot.. En als je niet zwanger wilt worden, is het dan niet slimmer om iets meer op te letten ?
Ik snap je vraag ook niet helemaal? Je wilt over een paar maanden zwanger worden maar hebt per ongeluk een vinger met sperma ingebracht of wat? Niets is onmogelijk.
Haha ja soms verbaas ik mij echt over vragen en dan denk ik ook in plaatjes. Zie dat je het ook aan de verloskundige op dit forum hebt gevraagd maar ik denk dat je het beter aan de huisarts kan vragen die zal het dan sneller weten.
Misschien geknoeid? (Ook beelddenker én antwoorden zoeker) Kleine kans, wel mogelijk Als je zo gelukkig wordt bij het idee dat het mogelijk is, begin volgende ronde voor het "echie" ipv over paar maanden
Zo van, oh oeps Ik acht de kans zeer klein. Met gericht vrijen heb je 20% kans. De vinger met sperma is al buiten het lijf geweest dus niet meer van optimale kwaliteit.