Pijnlijk schaambot, billen en benen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door onzewonders, 31 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik heb al een tijdje last van mijn schaambot maar nu begint het wel heel erg te worden. Het doet echt vreselijk veel pijn met lopen en ook staan is niet prettig. Het trekt nu door naar mijn billen ( naast staartbotje) en soms ook naar de benen. Zeg mij aub dat dit niet weer bekkenpijn is?
    Had het bij de andere twee ook maar lang niet zo heftig en zeker niet al op deze termijn

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.069
    17.023
    113
    Klinkt heel erg als de bekkenpijn die ik had! Begon ook zo rond de 20/21 weken, lopen was rot, opstaan was rot, omdraaien in bed was gewoon hels. Ben toen - op advies van de gyn - gaan zwemmen en de pijn was zó weg. Na een week of 25 helemaal geen last meer van gehad :)

3. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Dank je wel voor de tip! Misschien is dat wel een idee. 👍🏼
    Als het helpt ben ik blij!😃

4. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hier ook last van het schaambot.. bij de tweede ook gehad, maar ook pas vanaf 37 weken ofzo

5. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ja ik ben bang dat het bekkenpijn is.

Eerste zwangerschap vanaf 20 weken last van en deze sinds de 8e week helaas. Is een bekkentherapeut iets voor je?

6. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Klinkt heel bekend en als bekkenpijn. Hier al vanaf week 8 enorm veel last. Dus het kan echt al heel vroeg. Ik heb wel baat bij bekkenfysio en zwanger en fit cursus. Het is zeker niet over, maar het verlicht wat.

7. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar! Ik kreeg deze klachten al vroeg in de zwangerschap.. fysio helpt wel wat, misschien daar eens naar kijken?

8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.306
    17.208
    113
    Ik raad je ook een bekkenfysio aan. Ik had ook heel veel pijn. Het kwam door verweking waardoor ik verzakkingsklachten kreeg en daardoor spieren verkeerd gebruikte om het op te vangen maar die schoten in mn billen "in de knoop", na 2 zeer pijnlijke massages is de pijn van 9 naar 2 gegaan zeg maar... Nu is het ruim 3 weken geleden dat ik ben geweest maar merk nu wel dat het tijd word dat ik komende week weer ga

Deel Deze Pagina