last van voor ween en kramp in me onderrug

Discussie in 'De bevalling' gestart door mama van lucas1, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van lucas1

16 aug 2006
    10
    0
    0
    schoonmaakster
    noord-braband
    :( heb heel de nacht wakker gelegen van voor ween echt kramp in mijn onderbuik.maar kan nog niet echt zeggen dat het echte ween zijn.
    en heb echt heel veel last van een sort onder kramp in mijn rug.
    het is nu bijna anderhalfe week aan de gang maar nog niets gebeurt.
    als iemand advies heefd wil je die dan geven.allen al dat de pijn een beetje verzacht. al vast bedankt mama van lucas :)

2. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    pff, kunnen wel voorweeen zijn, maar heb geen idee eigenlijk! ik heb het nog nooit gehad! maar het zal vast niet lang meer duren haha

3. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Misschien een kruik of een bad/douche... en in gedachten houden dat dit misschien een wee scheelt als je straks echt ana het bevallen bent.

4. Verity

Verity Nieuw lid

18 jul 2006
    4
    0
    0
    Ik zit met precies hetzelfde. Ben ook vandaag uitgerekend en heb precies hetzelfde als jij gehad afgelopen nacht! Nu zo af en toe nog krampen en verder zeurderige pijn. Ook ik heb dit al anderhalve week regelmatig.

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik had dit dus al zo'n 1,5 week voordat ik uitgerekend was :( , maar hij/zij heeft nog niet besloten te komen :cry: [-X .........vandaag het eerste ziekenhuisbezoek gehad bij de gyneacologe, en ik heb wel al 2 cm ontsluiting en de baarmoedermond is al 3/4 verstreken, dus op de een of andere manier gebeurt er toch vanalles, zonder dat ik echt weeën heb :)

We wachten het nog maar even af (anders word ik maandag a.s. ingeleid).....

6. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ben je al bij de gyn geweest??

Deel Deze Pagina