Hoi hoi Ik wil voor mn dochter dr 2e verjaardag een loopfiets vragen aan opa en oma. Hebben jullie hier ervaring mee? Wat is een goed en betaalbaar loopfietsje? Groetjes Angela
Wij hebben een echte ouderwetse van hout. Maar ik weet niet waar je die kunt kopen. Ik heb er zelf ook zo eentje gehad. Mijn tante heeft hem op een rommelmarkt op de kop getikt. Hij lijkt wel op deze hierboven, alleen zonder de stift er op, Isabella heeft ook eentje van Bumba, maar die is minder favoriet. Geen idee waarom.
wil je echt een loopfiets met 2 wielen? Nikki heeft er 1 uit de aanbieding van de gamma, maar dat was al in juli vorig jaar ofzo.. Ze begint er nu een beetje op te 'fietsen' voor die tijd kwam ze nog niet met de voetjes bij de grond. De step vindt ze trouwens ook geweldig en daar is de lengte niet zo'n issue
Tja, ik weet natuurlijk niet wat betaalbaar is voor jou. Zelf heb ik voor mijn dochter toen ze twee werd een pucky gekocht. Er zit ook een handrem op voor als ze iets groter is en een standaard. Onze dame 'scheurt' als de beste op haar fietsje. Ik heb deze overigens gewoon bij de rijwielhandel gekocht. Dit is het kleinste maatje en iemand van twee past er prima op. Volgens mij heb ik er 95 euro voor betaald. Maar je kunt ze ook bij bosjes via marktplaats kopen voor veel minder. Wel goed op de maat letten! Als je het doet, veel plezier voor die kleine van je! Groetjes.
Dankjewel voor jullie reacties. Ja ik wil idd zo eentje met 2 wielen. Maar ik vraag me nu af of zo'n soort step misscien beter is of makkelijker voor haar?
evy heeft een gewoon loopfietsje met 3 wielen, zodat ze er echt op kan zitten zeg maar zonder om te vallen. En van de zomer kopen we een gewone fiets 12 " voor haar. Vind het leren trappen namelijk ook wel belangrijk, dus tot die tijd oefenen we met de driewieler.