Ow ow, Ik vind het aan de ene kant wel héél erg grappig maar aan de andere kant ook gevaarlijk. Vanmorgen een hoop kabaal uit dekamer van ons kleine ventje,het leek wel of de kasten omvielen zo'n kabaal! En ja hoor ik ga kijken en meneer staat met een brede glimlach midden in zijn ledikant midden in de kamer! Meneer had het ledikant verplaatst! Hoe weet ik niet, maar vind het stiekem wel grappig. Wel hebben we maar besloten om te gaan kijken voor een ander bed (peuterbed met laag hekje) Hij deed het al een tijd met het campingbed maar nu ook zijn ledikant! Nog meer mensen die zo'n dreumes hebben?
Haha dan sta je wel even te kijken hè?! Ik denk zo'n twee weken geleden stond mijn zoontje ook met zijn bedje ruim 1 meter van de kant af. Schrok me kapot toen ik boven kwam. Hij was aan het bonken met zijn hoofd (plus redressiehelmpje) ik ben gaan stofzuigen en toen ik boven kwam keek hij super trots moest er erg om lachen.. Niet meer gedaan daarna trouwens.
Onze dreumes verhuisd van alles. Hij probeert het ook met zijn ledikantje, maar dan staat hij er aan de buitenkant tegenaan te duwen.
Hahahaha ja zag laatst twee foto's (een voor en een na) van de dreumes van een vriendin van mij op facebook. Tijdens zijn middag slaapje had hij zijn bed zeker twee meter de kamer in verhuisd.
Hier nog niet het geval maar weet wel zeker dat ik het kan verwachten. Onze zoon is ook zo ondernemend als het maar zijn kan....