Polleke maken meid! Voor mij is het nog afwachten. Maar pendel jij de maand van bevruchting of maandpositest?
Polleke staat er al (toch bij mij wel namelijk). Ik pendel de vraag of je in een bepaalde maand zwanger bent! Dus of je nou posi test of je eisprong hebt, in die maand ben je dus conform mijn pendel zwanger
Oh... bij mij stond ie er net nog niet... vrreeemmd! Trouwens... volgens valt de evt bevruchting en evt positesten voorlopig in één en de zelfde maand bij mij
Heey astridi, ik heb een pendel voor de maand maart een meisje gekregen. Ik heb een goed voelbare innesteling gehad. Ik moet nog wel even wachten op een knaltest. Ik kan 5 april testen. Ik heb zelf het gevoel dat als het raak is, het deze maand een jongetje word. Maar mijn gevoel zit er ook vaak naast Ik laat het hier nog even weten als ik deze maand idd zwanger ben!
ik had een pendel voor maart 2010 helaas ben ik toch ongesteld gewroden. ik heb je al een mail gezonden voor een mogelijke nieuwe pendel.
Ik had een pendel van jou zwanger in mei 2010 van een jongen maar ik ben nu al zwangerdus dat klopt niet. Vraagje aangezien ik eerder zwanger ben moet je dan weer opnieuw pendelen voor het geslacht of niet?
Feb van een jongen... Dat ik nu zwanger ben klopt... Dus het eerste gedeelte is helemaal goed, de rest moeten we afwachten natuurlijk.. Dank je!
heb nog niet gestemd... kan nog deels goed.. (geslacht?) maand was maart.... maar was gelukkig fout... (december nog positief getest...)
ik zou januarie 2010 zwanger worden van een jongetje, was gelukkig december 2010, en het is als het goed is een meisje.
Ik zou in dec ('09) zwanger raken van een meisje. Het zwanger worden is gelukt, nu horen we dinsdag of het een meisje wordt ja of nee.
voor mij is het nog een paar maandjes afwachten maar mischien een vage vraag ik lees een paar mensen die in een eerdere maand zwanger zijn geworden maar in de pendelmaand zelf dan dus wel zwanger zijn want dan zijn ze deels kloppend wel zwanger in die maand maar niet zwanger geworden in die maand?? toch? valt me gewoon op
Ik stel de vraag aan de pendel wanneer ze zwanger zijn. Dat kan bij mijn pendel dus inderdaad zowel de maand v/d eisprong zijn, als de testmaand(nod) Dus als je pendel voor april is, en je hebt in april je eisprong en raakt zwanger dan klopt de pendel,. Maar als je ei in maart is geweest en je nod ligt in april en je test posi, dan klopt de pendel idd ook! Maarja, tis maar net hoe de ontvangende dames de pendels interpreteren en vervolgens de poll invullen Dus als de meiden de pendel interpreteren, dat alleen de eisprong in die maand een pendel is en dus als poll-antwoord: fout invullen, dan klopt het niet helemaal, maar ach,
tja mischien dat die dames er nu ook anders tegenaan kijken voor mij is het nog een half jaartje wachten maar dan zal ik het zeker laten weten