Hallo, Je had voor mij zwanger in mei gepandeld, dus dat is nog even afwachten.... Spannend hoor Liefs
Hoi hoi, Jij had voor mij Dec 09 meisje,dat was voor een deel goed,helaas vmk.. Toen heb ik je weer gevraagd en toen zei je maart 10 jongen...nou dat eerste klopt helemaal....nu ff afwachten voor het geslacht..
Kan nog niet zeggen of het klopt, maar bedankt voor de vlotte pendel! Ik weet dat het geen garantie geeft, maar van mij mag ie uitkomen! Ben erg echt blij mee.
hoi, mijn pendel was maart en een meisje. Heb gestemd op goed. In maart was mijn laatste menstruatie. ben nu 26 dagen zwanger. Maar of het ook een meisje wordt???? dat moeten we nu even afwachten. Dus eigenlijk voor mij bij de poll deels goed
Dan klopt mijn pendel gewoon! Want als jij in maart zou zwanger raken en je nu zwanger bent, dan heeft je eisprong in maart plaatsgevonden en ben je dus in maart bevrucht
de maand van de bevruchting klopte niet. het geslacht is even afwachten. ze heeft meisje voorspeld, over 3 weken hebben we geslachtsbepaling.
bij mij klopte jouw pendel ook!!!! Je had gependeld voor Januari 2010 en voila! Zwanger in januari! Geslacht is volgens jou een meisje, dat zullen we pas in oktober weten, aangezien we niet willen weten wat het wordt!
Ik heb juni 2010 een pendel van AstridDi dus we wachten af en ik heb nog van iemand anders een pendel staan van mei 2010 jongen en van een andere meisje die ik ken die heeft ook gependelt voor mij tussen mei & juni 2010 een jongen we wachten maar af zou wel leuk zijn natuurlijk en bijzonder dat het dan echt uit zal komen..
ik had een pendel van je staan voor april. Heb alleen mijn NOD gehad maar ja als de bevruchting in april plaats vind.... dan kan ie toch nog uitkomen. ik hoop het.
Pendel zei april zwanger van een meisje..... Zwanger klopt !! Vandaag met 2 testen posi getest !! En een meisje ?? ... Tja dat is dan natuurlijk afwachten ... Ik heb zelf het idee dat wij alleen maar meiden krijgen haha ...
GEFELICITEERD Novmama!!! Weet nog niet of je pendel klopt astridi hoop het natuurlijk wel !! Jou uitkomst was mei 2010 jongetje alle pendelaars hebben dit gezegd 1tje alleen een meid... Laat het zo snel mogelijk weten zodra ik nieuws heb mei lijkt nog zo ver weg hihi liefssss
In maart zwanger van een jongen.....Nou ik ben in maart zwanger geraakt en heb eergister positief getest. Dus dit klopt Het geslacht blijft nog even onduidelijk