Ik heb deels goed gestemd omdat je er maar een maand naast zat. Ik heb namelijk gisteren positief getest! YAY!
yes bij mij klopt die, ik heb deels goed gestemd omdat ik zwanger ben in april alleen het geslacht is nog afwachten he ben super blij
Hey wat goed !!! Gefeliciteerd !!! Ff klein vraagje; zowel zuurtje als ik hadden de maand goed en allebei een jongen. Mag ik vragen waarom je bij mij deels goed hebt gestemd en bij haar volledig goed ? Just a question
volgens mij had ik bij haar ook deels goed gestemd omdat ik het geslacht niet weet , maar wel dat het klopt dat ik in april zwanger ben geraakt.
bij forum pendelen aanklikken, dan de eerste die er op staat daaronder staan namen van mensen die het doen... die kun je een pb sturen met je naam en geboortedatum
hey AstridDi, wou even komen zeggen dat je voor mij April gependeld had en zie banner!! ik heb wel 'gedeeltelijk' goed gestemd omdat jij gezegd had 'meisje' en ik denk nu jongen, maar weet er natuurlijk nog helemaal niks van.. Gaan 't waarsch ook pas over 8 maanden weten, maar ben superblij dat ik terug zwanger ben! dankjewel voor te pendelen!!!
Mijn tweede pendel was wel goed!!! (Heb nu alleen al fout ingevuld en kan dat niet meer wijzigen, vandaar even zo)
Ook vanaf hier: Gefeliciteerd meis!!! En die poll ... ach, ik ben veel blijer met jouw zwangerschap dan het feit dat mijn poll fout is ingevuld hoor