Ik had een pendel voor juli, zwanger van een meisje. Vandaag posi getest, dus al eerder zwanger. Geslacht is nog de vraag
hoi Ik heb vandaag positief getest. Je had voor mij gependeld : mei van een meisje. Nou mei klopt, nu het meisje nog!!
En weer heb je het goed !! Zwanger in juni en idd !! Geslacht jongen maar op die antwoord moeten we nog even op wachten
ohh je hebt het wel erg vaak goed (of zit er ijg dichtbij) je hebt voor mij juli een jongen... jongen ben ik zelf ook helemaal van overtuigd...en ik hoop ook erg op juli!!! Heb nu al 2x cyclus van 29 dg op deze site ingevoerd bij de calculator nu is me nod 28 mei en daarna 27juli. ben tijden ei thuis...dus kunnen we klussen...daarna innesteling tijdens de reis... en dan 27juli nod...neem dus testje mee en maandverband, maar hoop dat ik het laatste niet nodig heb!
Voor mij was de pendel goed,athans het geslacht,want ik was al zwanger toen ik haar vroeg te pendelen.
Je het voor mij gependeld dat ik zwanger zou zijn in Juni en dat ik een meisje zou krijgen, ik weet nog niet of het een meisje gaat worden maar ik en op dit moment 4 weken en 3 dagen zwanger dus ik heb bij de poll een volledig juiste pendel ingevuld! Nogmaals heel erg bedankt, en ik laat hier nog even weten of je pedel voor een meisje ook klopt! Liefs Annemieke
helaas is jou pendel voor mij niet uitgekomen. Was in mei een meisje. Het heeft lang geduurd maar ben vandaag ongi geworden Hopelijk volgende maand wel raak. Liefs
Helemaal goed, je voorspelde zwanger in juni van een jongen. En ik ben idd zwanger en we zullen afwachten of het een jochie wordt..
had per ongeluk vorige maand al fout ingevuld, maar helaas is jou pendel van deze maand niet uitgekomen. nieuwe ronde, nieuwe kansen!
ik ben door astriddi gependeld..jaartal is goed alleen de maand niet. IK HEB NAMELIJK VANMIDDAG POSITIEF GETEST!! :d:d zwanger in juni van een...geslacht nog onbekend
AstridDi pendelde Maart 2010 van een Jongen voor mij... De bevruchting heeft plaatsgevonden in februari maar ik heb positief getest in maart dus dat keur ik goed!!!! Het geslacht klopt niet want we verwachten een meisje!