Ik heb wel een pendel aanvraag gedaan een maand geleden ongeveer, maar helaas geen reactie gekregen Dus ik zou het niet weten helaas.
Voor mij had je juni gependeld, en ik wist t pas gisteren maar wel in juni gebeurd dus. Thanks!! Nu nog ff t geslacht afwachten!!
Ook ik helaas geen reactie gekregen op aanvraag van bijna 2 maanden geleden. Wel jammer, als je geen tijd hebt kan je dat wellicht ergens laten weten...
De maand is dan wel niet uitgekomen, maar qua geslacht had je helemaal gelijk. Vandaag bij de echo is er zonder twijfel uitgekomen dat we een jongetje krijgen.
Jammer genoeg had je geen gelijk.. Jouw pendel voor mij kwam op zwanger in juni van een jongen uit maar is het dus niet geworden.. Toch bedankt voor het pendelen!
pendel: zwanger in juli van een jongetje! nou ik ben inderdaad zwanger...dus helemaal goed, of het ook een jongetje word weet ik nog niet natuurlijk!! xxx
vanmorgen test gedaan en RAAK! ben dus eind juli bevrucht, dus je had het goed! alleen nog even geslacht afwachten.
Bij mij had je het ook goed Astrid! Ik ben in mei zwanger geworden precies volgens voorspelling. Je pendel gaf aan dat het een jongetje zal worden, ik zal je laten weten of het klopt (denk zelf toch een meisje )
Ik zie net dan AstridDi bevallen is op 04-08-2010, dus vandaar dat ze geen tijd had om te pendelen. Als je dit leest Astrid: VAN HARTE GEFELICITEERD MEIS!!!!!