heey, Nee je bent niet de enigste hoor! Ik ben 2 x gependeld voor augustus en 1 x voor september. Spannend!!!! liefs
Ik heb 1x juli (meisje) en 2x aug.(meisje-jongen)... Krijg morgen HSG,ze zeggen dat je daarna vruchtbaarder bent... aan de pendels te zien klopt dat... Ik hoop dat ze gekijk hebben!!!
Ik heb twee pendels voor augustus (jongen en meisjes) en nog een pendel voor oktober (wederom jongetje) Nou ben benieuwd.
Hier ook 1 pendel voor aug -> jongentje. Laten we hopen dat we straks met zn allen in een forum kunnen kletsen Al heb ik ook een pendel voor nov ..
Ik ben de 2e keer gependeld voor augustus (eerste keer zou deze juni nog zijn, maar ben zaterdag net ongesteld geworden dus dat zit er niet in)...
Ben gependeld voor augustus, maar weet bijna zeker dat dat hem niet wordt. Heb geen eisprong uit mezelf en een ram slecht baarmoederslijmvlies en toevallig deze maand zonder medicatie....
@mwag , ik zie dat je al zwanger bent! Helemaal overheen gelezen. van harte gefeliciteerd meid! Geniet van je zwangerschap.