Heb er nu een van de Trekpleister en ik meet continu een andere temperatuur. :x Rectaal meten mag ik niet, mn dochter schiet in paniek. Dus ik meet oraal, wat natuurlijk al een minder betrouwbare meting geeft. (Ik reken er een halve graad bij) Maar ik heb nu dus continu een andere temp, echt heel vervelend. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb een oor thermometer van Braun die wijkt altijd 0.1 af van rectaal meten. ( test het altijd na 1e x rectaal meten)
Ik zou een oor thermometer kopen. Ik heb er een van brown maar merk wel verschil tussen de beide oren dus meet meestal wel beide kanten van de kids als ze koorts hebben.
Ik ben helemaal niet tevreden over de omron gentle temp. Was van de twee hier in de thuiszorgwinkel de duurste, maar wat een onding. Om een idee te krijgen, meet ik drie keer in elk oor, waarbij er rustig een graad verschil kan zitten tussen de metingen in hetzelfde oor. En bij de kinderen heb je de helft van de tijd helemaal gen meting. Voor een goede meting binnen een paar seconden pak ik de kruidvat rectale thermometer.