ik kom erniet helemaal uit, ik ben aan het googelen enzo. is er hiet iemand met wie ik ken mailen, en ff mijn vragen ken stellen.
nou wat ik me dus afvraag mag je wel iets voor de lunch brood of crackers. ken moeilijk en salade op mijn werketen, we hebben geen pauzes.
In het eerste begin mag je geen brood, daarintegen eet je weer heel andere dingen; Zeeuwsspek gehaktballetjes oid ik weet niet echt hoe ik het moet uitleggen. Maar zoals ik heb het begrepen verban je eerst alle koolhydraten uit je menu's. Dus geen pasta, brood, aardappels enz Na een aantal weken voeg je ze weer toe. Mijn oud-collega is er 20 kilo mee afgevallen
Door een onjuist evenwicht tussen het eten van koolhydraten en de productie van insuline worden er onnodig veel vetreserves aangemaakt en ontstaat een vermoeid en hongerig gevoel. Door het beperken of weglaten van koolhydraten uit de voeding wordt de bloedsuiker gestabiliseerd, de insulineproductie verlaagd en om af te vallen het belangrijkste; de vetreserves worden aangesproken. Bron; http://www.atkinsdieet.nl/
ja ik heb dit idd gelezen,, maar er bestaan namelijk atkins crackers. vandaar dat ik het me afvroeg, ik kon het nergens lezen, anders is het echt niets voor mij, ik en moeilijk in de zaak een gehaktbal gaan eten
Die crackers gebruik je volgens mij pas bij stap 3 of 4. Maar het is stervensduur spul. Kijk maar eens bij het afslankgedeelte van de AH...