Lijkt wel of mijn keel van binnen helemaal wordt opengeschuurd! Wat een hel, die pijn! Ik heb daarnaast ook nog koorts en grieperig, ppff bah! Die Echinaforce helpt mij dus ook niet echt, helaas.. Maar weten jullie wat ik mag gebruiken tegen keelpijn? Ik heb begrepen dat Strepsils niet mogen?
Verse salie kouwen en/of sterke thee van trekken en mee gorgelen. Zelfde met verse gember (heel vies, maar wondermiddeltje) Heet water met citroen werkt idd ook goed, lekker aan de slag met wat moeder natuur te bieden heeft Tenzij je op zoek was naar iets chemisch wat toegestaan is in de zwangerschap, dan kan ik je helaas niet verder helpen
Ik gebruik ook thee met honing erin.. Ben er gistermorgen apart voor mn bed uitgekorpen om een mok klaar te maken.. Heerlijk..
Ladies ik heb de meeste tips hier geprobeerd, maar helaas zat ik vanochtend toch bij de huisarts omdat mijn keel helemaal dichtgegroeid is. Ppff vreselijk die pijn! Ik heb een bacteriele infectie en heb amoxicilline gekregen, hopelijk ben ik er snel vanaf! Dank voor alle tips!
Ozul: beterschap! Ik mag van mijn huisarts/apotheek wel gewoon strepsils. Ze hebben het nog extra uitgezocht. Verder zijn er ook hoestsiropen die gewoon mogen. Zou het dan wel bij je apotheek halen.