Wat is dit nou weer voor een vlek?

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 16 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb vorige week leren laarzen gekocht bij Sacha. Heb ze vanochtend goed ingespoten met waterafstotend spray. En in de middag een uurtje of 2 aangehad. Ben nergens tegen aangelopen (ieder geval niet dat ik weet) Zie ik net dat er aan de zijkant een vlek zit maar krijg het niet weg? Heb sacha gebeld en de medewerker zei dat ik het met een droogdoekje weg moest proberen te krijgen. Maar dat lukt dus niet. Heb even een foto gemaakt. Weten jullie hoe ik dit weg krijg?

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Heb je er mee auto gereden? Ik heb dit ook weleens aan schoenen gehad dan ga je net langs de rand en heb je kans op een zwarte vlek (kun je ook aan de achterkant hebben)

Hopelijk krijg je het nog weg!

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dat ziet er niet uit alsof het makkelijk weggaat :(

Is het geen smeer van bijv een fietsketting? Geeft het af? Of is het leer zelf verkleurd zeg maar? Echt doodzonde :(

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ps: is de waterafstotende spray 100% zeker geschikt voor alle materialen? Is de schoen van echt leer? Anders heeft misschien het middel wat uitgebeten?

5. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Dat hebben wij altijd op onze schoenen bij de botsauto's maar dat lijkt me sterk nu ;)

suc6!

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb ze wel aangehad toen ik auto reed. Alleen toen ik uitstapte had ik niks. Heel vreemd maar Toen ik ze thuis uitdeed ook niet. Later pas??

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Het kan geen smeer zijn nee.. De spray is voor leren producten. En die verkoopster zei dat het een leren laars is. Heb er zelf niet zo veel verstand van.

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    hihi nee dat is het idd ook niet :)

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik vind het echt zoo zonde :( Heb hem maar 1x aangehad

10. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Lijkt wel verbrand.

Echt balen ja!

11. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Ik zou terug gaan naar de winkel waar je ze hebt gekocht.

zelf ook een keer laarzen gekocht met de spray die daarbij geadviseerd werd. de schoenen sloegen wit uit. heb toen een nieuw paar gehad

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Idd ga even met de schoenen langs de winkel..misschien kunnen ze je verder helpen!!

Echt balen..

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zeker terug gaan naar de winkel.

14. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Heb gebeld en mag hem even brenen on te laten zien. Kijken wat ze ermee kunnen doen. En wat het nou is. Als je van dichtbij kijkt lijkt het net als of het daar flink nat is. Maar het heeft die dg ook niet echt geregent.

Deel Deze Pagina