Ik heb vorige week leren laarzen gekocht bij Sacha. Heb ze vanochtend goed ingespoten met waterafstotend spray. En in de middag een uurtje of 2 aangehad. Ben nergens tegen aangelopen (ieder geval niet dat ik weet) Zie ik net dat er aan de zijkant een vlek zit maar krijg het niet weg? Heb sacha gebeld en de medewerker zei dat ik het met een droogdoekje weg moest proberen te krijgen. Maar dat lukt dus niet. Heb even een foto gemaakt. Weten jullie hoe ik dit weg krijg?
Heb je er mee auto gereden? Ik heb dit ook weleens aan schoenen gehad dan ga je net langs de rand en heb je kans op een zwarte vlek (kun je ook aan de achterkant hebben) Hopelijk krijg je het nog weg!
Dat ziet er niet uit alsof het makkelijk weggaat Is het geen smeer van bijv een fietsketting? Geeft het af? Of is het leer zelf verkleurd zeg maar? Echt doodzonde
Ps: is de waterafstotende spray 100% zeker geschikt voor alle materialen? Is de schoen van echt leer? Anders heeft misschien het middel wat uitgebeten?
Ik heb ze wel aangehad toen ik auto reed. Alleen toen ik uitstapte had ik niks. Heel vreemd maar Toen ik ze thuis uitdeed ook niet. Later pas??
Het kan geen smeer zijn nee.. De spray is voor leren producten. En die verkoopster zei dat het een leren laars is. Heb er zelf niet zo veel verstand van.
Ik zou terug gaan naar de winkel waar je ze hebt gekocht. zelf ook een keer laarzen gekocht met de spray die daarbij geadviseerd werd. de schoenen sloegen wit uit. heb toen een nieuw paar gehad
Heb gebeld en mag hem even brenen on te laten zien. Kijken wat ze ermee kunnen doen. En wat het nou is. Als je van dichtbij kijkt lijkt het net als of het daar flink nat is. Maar het heeft die dg ook niet echt geregent.