Ja ik heb ookprobiptica gebruikt van homeopaat is duur maar indd ecze hier was minder en buikkrampen weg gingen. Eczeem kan reactie zijn op voeding dus het is logisch. Welk probiotica gebruik jij? Ik wilde die ook gaat starten graag maar 35 euro voor 2 mnd is wel wat
Als je in de buurt van Rotterdam woont is het de moeite waard om te kijken of je bij de dermatologie afdeling van Suzanne Pasmans terecht kan komen, bij het ErasmusMC. Zij is in Nederland een van de beste artsen op het gebied van eczeem bij kinderen en baby's. Zij doet ook veel onderzoek naar de effecten en de gevolgen van smeren met hormoonzalf.
Bedankt voor tip. We zijn in Den Haag maar indd rotterdam kan goed. Ik denk alleen dat we nieuwe verwijzing hebben eerst nodig van kinderarts en zo maar niet kunnen afspraak maken... Als onze kinderarts ons doorstuurt zou mooi zijn
Ik zou daar zelf even om vragen. Of anders via de huisarts een verwijzing als het sneller gaat. Hoe sneller je een verwijzing hebt, hoe sneller je terecht kan voor een afspraak. Dat scheelt je kindje extra lang jeuk.
Ik gebruikte de eerste maanden Orthiflor Start en heb dat deze keer ook besteld omdat dat toen goed beviel. Ik ben heel benieuwd of ik iets ga merken..
Ik heb zelf vanaf kind al eczeem. Allerlei onderzoeken en zalven gehad maar niks hielp. Nu slik ik 2 paardenmelk capsules per dag en mijn eczeem is weg. Je moet het eerst een tijdje slikken voordat het effect heeft. na een maand ongeveer. Maar ik weet niet of dat ook voor kinderen mag.