Welke luiers vinden jullie het fijnste? Ik heb altijd pampers actifit gehad en babydry maar was aan het denken of een goedkopere optie ook goed voldoet? Heb toen ze baby was een keer kruidvat gehad maar vond die zo stug pampers zijn lekker zacht. Ik vroeg me af hoe de luiers van etos zijn? Iemand ervaring??
Ik heb nu voornamelijk pampers new born omdat ik daar steeds aanbiedingen van had. Kruidvat vind ik ook prima maar vallen iets kleiner en inderdaad stugger. DA vond ik erg fijn! Maar geen DA hier in de buurt dus dat is wat lastig!
De ene altijd pompers baby dry die kreeg van andere merken uitslag, de jongste eerst pampers en sinds hij 4mnd is AH luiers zeer tevreden
Ik ben ook van de pampers, maar moet zeggen dat ik Etos merk ook prima vind. Kruidvat gaat ook wel, maar zijn idd erg stug en vallen een beetje anders uit. Andere merken geen ervaring mee.
Kruidvat blijven in ons geval het goedkoopst in vergelijking met Pampers. Dus die hebben we dan ook. Ze rekken wat minder mee. Maar bij onze kleine zitten ze prima! Wel wat eerder een maatje groter nodig dan bij pampers maar ach.
Kruidvat echt vreselijk.. lidl ook lekt elke keer door. Maar etos, ah, hoogvliet en c1000 zijn super.
Ik ben juist heel tevreden met de Kruidvat luiers. Bij ons lekte de AH en C1000 altijd door.... Dus ik denk dat het aan de bouw van je kindje ligt...
Ik doe altijd boodschappen bij jumbo meer mensen hier tevreden mee?? zijn die beetje zacht? Zoals pampers en rekbaar?
Het ligt denk ik erg aan je kindje en welke luier dan goed zit. Hier is vanaf het begin Kruidvat het beste. Pampers lekte altijd door en zat altijd te krap. Nog wat proefpakketjes gebruikt maar ik was en ben alleen met die van Kruidvat tevreden.
Hier ook vanaf het begin Kruidvat. Ze zat al vrij snel in maatje 5, maar lees hier dat de maatjes dus wat anders vallen (en ik maar grappen over haar dikke billen ). 1x AH-pak geprobeerd, maar die vonden we echt waardeloos. Zo dun!
Ik gebruik altijd pampers, koop het wel altijd in de aanbieding Ik wil ook weleens wat goedkoper uitproberen. Weet iemand hoe de pasvorm is van de Etos luiers? Onze dochter zit nu in maat 3 baby dry...
Maat 1 en 2 hebben we van Pampers gehad. Inderdaad lekker zacht. Vanaf maat 3 (als de baby wat minder teer is ) zijn we overgestapt op Kruidvat. Daar ben ik heel tevreden over!
Hier mis ik toch altijd voor pampers..... Kruidvat vind ik stug en lekte ook wel door. De etos luiers zijn prima afgewerkt en ook zacht, maar wederom doorlekken, anders vond ik dat een prima alternatief. Koop pampers eigenlijk altijd in de aanbieding (40 % of meer), dus dat maakt de keuze makkelijker. Anders had ik toch misschien gekozenvoor een alternatief.
Pampers (als ze in de aanbieding zijn) of kruidvat. Etos vind ik waardeloos... die blijven echt niet hangen bij mn dochter
nooit meer etos. kruidvat vind ik nog beter houden dan pampers en de prijs van pampers vind ik ook niet te betalen. die van de lidl gaan nog wel, maar kruidvat heeft zeker mijn voorkeur.
Hier lekt pampers vreselijk door. 1 en 2 waren perfect maar vanaf maat 3..drama! Nu Kruidvat of Lidl en beide goede ervaring mee!
Begonnen met de kruidvat luiers vanwege de plasindicator bij de New Born luiers. Waren prima luiers. Nu over op de luiers van de Lidl, omdat ik daar toch iedere week kom en lekker dichtbij en goedkoop is. Over deze luiers heb ik ook niks te klagen.
Hier altijd pampers gehad meestal van de aanbieding. Daarna etos gebruikt nu weer pampers toch het beste. Maar vind etos ook goed hoor