We hebben een superlief zoontje van inmiddels 5maanden maar hij heeft nog geen nacht doorgeslapen hij begint vanf 3uur snachts te spoken, moet er steeds uit om gerust testellen en of speentje erin te doen (as hij om 23uur gaat slapen na de fles dan heeft hij geen speen dus t is niet zo dat hij eruitvat en dan wakker word) Ja het laten huilen denk ik niet dat dat wat word want als hij dan eenmaal goed wakkker is van dat gebler dan gaat hij zeker niet slapen. Ik had d eluxe van ouderschapsvelrof en ga weer aan t werk over 1 week, maa rhad wat in val werk gedaan maar ik ben helemaal uit geput na zon dienst werken en de nacht erna wakker en ook nog eens vroeg waker ook smorgens meestal om 6.22 stipt!!! iemand tips?????? ben een beetje moedeloos aan t worden en trek het niet zo meer kan niks hebben,heb ook een zeer drukke peuterpuber!
Haar kindje is 5 maanden, dus dat zou ik niet doen We hebben een topic http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/163109-willen-slapen-maar-onze-babys-niet.html Allemaal meiden die weten wat je doormaakt Hier al weer 2 jaar het probleem,d us ik zou zeggen welkom
Het is niet zo dat hij onrustig slaapt dat hij zich wakker slaapt. Hij heeft overgens als heel kleintje wel tot een week of 8 ingebakerd gelegen.