wat kan je als moeder zijnde je toch kapot schrikken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mv3hartendiefjes, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

de titel zegt het al
    ik wilde mijn middelste dochter van schooltje halen was lekker op de fiets zet ze beide op de fiets had de jongste al vast gezet
    middelste moest nog die ging dus in eens staan en wiebelen
    fiets viel met beide op de grond
    middelste gelukkig niks maar de jongste een heel gat in de hoofd en stuur erin
    poeh dacht toch echt ik alles goed had gedaan:$
    had fiets ook vast en met een hand wilde ik ze vast zetten
    gelijk kwamen de juffen met doeken en al en hebben gelijk de ha gebeld
    daar aan gekomen is het geplakt en heeft ze een zwaar hersen schudding
    maar ik geloof het niet echt ben bang ze ook een scheurtje heeft in haar schedeltje
    ze valt steeds weg en huilt van de pijn pff vind dit echt heel eng en weet niet wat ik moet doen
    terug ha bellen of nog even afwachten!!
    kijken wat ze doet ze is natuurlijk ook echt onwijs geschrokken en de middelste huilt de hele tijd en zegt mijn schuld mama ik ben stout geweest agerm zo zielig ongelukjes zitten in een klein hoekje zo nu ook dit maar ik weet me geen raad :(
    bedankt voor het lezen alsjeblieft geen veroordelen want ik durf niet eens meer op de fiets van wat er vandaag is gebeurd:$

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wat schrikken meid.
    Ik zou nog even naar de huisarts bellen en vertellen dat ze steeds wegvalt. Zou voor mij reden genoeg zijn haar nog een keer na te laten kijken.

Helaas gebeuren dit soort dingen :(

Dikke knuffel voor jou en je meiden!

3. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Als ze steeds wegvalt en je twijfeld bel dan de ha.
    die kan je misschien meer gerustellen dan wij hier.
    kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent, het is niet jouwn fout en ook niet die van je dochter. sterkte idg.

4. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Jeetje dat is schrikken! Als je het niet vertrouwd omdat ze steeds wegvalt gewoon de ha nog even bellen !
    Knuffel!

5. meis23

meis23 Bekend lid

19 jan 2010
    973
    136
    43
    Jeetje, wat een schrik zeg! Ongelukjes zitten inderdaad in een klein hoekje, en het kan iedereen overkomen.

Wel zou ik nog contact op nemen met de huisarts, als ze steeds wegvalt.

Sterkte

6. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef ja wat zul jij geschrokken zijn. Ik zou ook de ha bellen als je het niet vertrouwt.

En ik snap ook heel goed dat je nu niet meer op de fiets durft met je kindertjes. Ik vind het met 1 kindje soms al eng. Helemaal straks in de winter als het glad is. Wij hebben dus hier besloten dat, mocht er een 2e kindje komen, dat we hier een fietskar aan gaan schaffen (wel een 3-wieler).

Sterkte.

Liefs

7. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Oh wat zielig voor jullie!! Heb medelijden met je en iemand die je hierop gaat afrekenen die moet zelf eens beter nadenken.. Iedere moeder overkomt wel iets wat ze liever niet had gewild.. :(

Meid ik zou voor de zekerheid even de huisarts bellen om toch eens te vragen of het erbij hoort dat ze steeds weg valt. Zekere voor het onzekere nemen en is natuurlijk een behoorlijke klap geweest.

De middelste ook in de gaten houden want die voelt zich duidelijk dus schuldig. Ach wat zielig vind het heel naar voor jullie en wens je veel beterschap toe!! Wat zal je geschrokken zijn.. Pffff..

8. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Och germ meid!! Ik zou ook zeker ff contact opnemen met de HA, baat het niet, dan schaadt het niet.

Sterkte!!

9. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Bellen! Geen idee of het erg is maar het kan geen kwaad om nog eens te bellen of desnoods langs te gaan ( zou ik doen ipv bellen)

Heel erg veel succes

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Ik zou ook zeker bellen!!

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik zou even contact leggen met huisarts of ziekenhuis weg vallen klinkt niet zo goed

12. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Idd direct bellen.

Sterkte en beterschap..

13. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Direct de ha bellen. Een jaar geleden had ik mijn zoontje op de arm en liep ik met hem de (betonnen) portiektrap af. Ik weet niet meer hoe het gebeurde, maar zo stond ik nog bijna boven op de trap, en zo vielen we naar beneden. Ik kwam op mijn knieën terecht, maar doordat ik mijn zoontje op mijn arm had viel hij met zijn achterhoofdje op die harde betonnen vloer:(. Man wat was ik in paniek. Hij huilde even, ben weer met hem naar boven gegaan en heb hem op de bank gelegd. Hij had gelukkig geen bloed of een wond. Maar toen hij eenmaal op de bank lag viel hij weg. Meteen naar de ha gegaan, en die heeft ons ondanks dat hij geen wond had meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis. Mijn zoontje had dus ook een fikse hersenschudding (gelukkig geen schedelbreuken oid) en heeft toch nog 3 dagen in het ziekenhuis gelegen!
    Dus zekere voor het onzekere nemen, en vragen om een scan van het hoofdje. Sterkte!

14. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    direct bellen! geen bult kan ook gevaarlijk zijn er kan (let op dames KAN) namelijk hersenvocht lekken! zeker als het geen bult heeft.. helaas hebben wij ditr een keer mee gemaakt op het dagverblijf waar ik werk

15. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Als je kind wegvalt moet je de HA zeker bellen!

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Op het moment dat ze wegvalt of niet meer alert reageert gelijk bellen meid of anders zelfs naar de EHBO!!!! Ik begrijp sowieso niet dat ze haar met een zware hersenschudding niet een nachtje ter observatie hebben gehouden?! :( Volg je gevoel en laat je niet afschepen.

Heel veel sterkte lieverd en beterschap voor je moppie. En mocht je financieel krap zitten dan zorg ik dat je meiden drie goede helmpjes krijgen, dan stap je voortaan misschien iets geruster op de fiets. :)

17. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

jeetje meid, wat schrikken zeg! ik zou wel even de huisarts bellen. en ik zou niet weten waarom iemand jou zou veroordelen, ongeluk zit helaas in een klein hoekje. en ik denk dat er een hoop mama's zijn wie dat wel eens overkomt. dikke knuf. veel beterschap voor je kleine.

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    En heb je imiddels gebeld? Hoe gaat het nu?

Geen vooroordeel hier, kan helaas iedereen gebeuren...

19. NoLu

NoLu Niet meer actief

Terugbellen en je naar de eerste hulp laten sturen!

Vorige week is mn dochtertje gevallen op haar hoofd. Hele dag wat duf verder niks. Savonds begon ze in ene keer veel te spugen dus de HAP gebeld. Moest direct door naar de eerste hulp, daar ct scan. Gelukkig niks uitgekomen maar ze moest wel een nacht daar slapen. Dit was in Tiel.
    Onder de 4 moeten ze altijd naar de kinderarts

20. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik ben ook wel benieuwd of je al gebeld hebt, klinkt niet echt goed...:( Niemand zal jou de schuld geven hoor, ongelukken gebeuren snel.

Afgelopen week zag ik het ook gebeuren bij een moeder met een kindje, ik schrok me helemaal tepletter, en dan liep ik toevallig langs.

Sterkte en beterschap voor je kleintje!

Deel Deze Pagina