Ja!! Denk dat er toch foutjes in de lijst zitten hoor.. een naam met dat soort leestekens/cijfers etc mag toch niet??
Ik denk dat er dan idd wel fouten in die lijst zitten ja, maar iemand zal zijn/haar kind maar ECHT Foutje hebben genoemd, ben ik toch heel blij dat ik die naam niet draag, zal er niet aan moeten denken!?
Ik vind de namen juist tof van Jan Rot Elvis, Rover, Wolf en Maantje. Ze hebben trouwens een hele gave blog Piet is misschien een vernoeming??
Ik vind het ook niks. Wolf gaat nog, dat hoor je wel meer, maar ik zou er zelf echt nooit voor kiezen.
Een oudklasgenoot van mijn schoonmoeder heette Titia, maar met haar doopnaam Tietje. Haar achternaam was Spek. Bij officiële gelegenheden (diploma-uitreiking) was het dan ook: Spek, Tietje...
Tof???nee volgens mij heb je echt een hekel aan je kinderen als je ze zulke belachelijke namen geeft..
Dat denk ik niet , al vraag ik me wel af waarom sommige mensen hun kinderen zulke aparte namen geven...Waarom doen ze dat? Kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat die mensen het zulke prachtige namen vinden om aan een kindje te geven...Ligt er zo'n lief klein schattig hummeltje naast je wat je Pilot Inspektor (ja echt!) hebt genoemd. Begrijpen zal ik het nooit. Ik heb he-le-maal niks met namen als Splinter, Bloem, Mensje, Wolf, Maantje, Rover, Pepper, Bickel, Bink, Tiger Lily, Beautiful Hope en dat soort aparte namen.
Ik kwam in de lijst ook een Vuk en een Enis tegen, Die kids kunnen nooit naar Engeland.. houden mensen daar geen rekening mee?
Onze dochter komt Skye te heten..dat valt in dzelfde categorie als River en Storm maar ook als Lente en Bloem etc. Ik vind het juist heel mooi en lief klinken en totaal niet raar. Nóg aparter zou ik overigens niet willen en durven gaan (vooral ter bescherming van mn kindje) maar namen als Splinter en Wolf vind ik wel super stoer
Grappig! Ik heb ook weleens iemand Hermione horen roepen naar een superlief meisje! Vond ik ook leuk!
Ik heb een tijdje als oproepkracht gewerkt op een kinderdagverblijf waar ook een kindje Tof heette. Echt belachelijk!
Oh my god..! Wat een belachelijke namen...! Eigenlijk geen namen te noemen, maar verzinsels. Te sneu voor woorden...