Een leuke jongensnaam hebben we al. Alleen een meisjesnaam nog niet. Dit zijn de keuzes onderandere maar jullie mogen ook met een idee komen.
Ik ga voor Jade!! Vond ik vroeger niks, maar sinds kort ken ik een heel lief meisje met die naam haha! HEeft gelijk mijn associatie verandert! Echt leuk! Noa is een goede 2e. De rest vind ik echt niks. Ook leuk: Anais Benthe Chloe Dana Elin Evie Fay Holly Isis Jenna Jolie Lola Lara Mara Mila Nina Quinn Rosa Thirza Tara Zara Zoe Zit er nog wat tussen?
Jade (NL): Vind ik niet zo.. Quinty: Leuk Jazz: Niet zo Joy: Leuk! Noa: Te populair, andere namen veel origineler! Marly: Leuk Zo zou mijn lijstje zijn 1. Joy 2. Quinty/Marly 3. Noa 4. Jazz 5 Jade Stem gaat dus naar Joy!
Ik vind Marly helemaal niet leuk! Ik ken een man die zo heet, dat scheelt misschien! Ik vind Quinty en Noa beide erg leuk staan bij Gwenn! Ik ken trouwens een gezin met een Gwenn en Kim, vind ik ook super leuk!
Oe ik vind Gwen / Gwenn (waarom eigenlijk met 2 'n en? ) zo'n leuke naam! Jade (op z'n nederlands uitgesproken) - Leuk! Alleen als ik Gwenn en Jade naast elkaar zou zien staan, zou ik Jade nog sneller op z'n Engels uitspreken (sowieso al eigenlijk, maar dat is gewoon even wennen). Quinty - Wel ok, vind Quinn / Quinne leuker, maar dat klinkt dan wel weer heel erg hetzelfde als Gwenn eigenlijk. Jazz - Wel ok, maar toch niet helemaal. Een beetje te 'apart' misschien. Joy - Helemaal niet leuk! Noa - Leuk, maar wel een beetje populair. Marly - Leuk!! Vind deze naam echt super, ik vind het een vrolijke, maar toch stoere naam. Ik zou 't zelf liever als Marlie schrijven (Marley kan ook nog). 1. Marly (/Marlie/Marley) 2. Jade 3. Noa 4. Quinty 5. Jazz 6. Joy Andere ideetjes nog: Joss Tibbi / Tibbie / Tibby Jess Zoey Caró Dahlia Iluna Lola Isis Mila Alyx / Alix Remy Joë / Joey / Jowi / Jowy Joany Gaby Lara Beth Myla Ella Roxy Florence Lumen Nyna Yinthe / Yinte Jamie Jola Luna / Lune Nola Lora Ichi Scarlett Tori / Tory Zinzi Tess Lane Elvie / Elvi / Elvy Mena Chloë Izzi / Izzie / Izzy Jill / Jyll Jodi / Jody / Jodie Flynne Sam (op z'n Engels) Robin / Robbin Indy / Indie / Yndi / Yndie Lou Hoop dat je hier wat aan hebt!
wat een verschillende meningen over al! 1. Jade vind ik erg leuk, ken toevalig ook een kind die jade (nl) heet. 2Noa! is leuk Quinty vind ik meer jongens naam komt van Quinten Jazz: denk dat je daar veel meer geplaagd kan worden. vooral op de middelbare als muzieksmaken e.d. ook belangrijk worden. Joy vind ik niet leuk. qua betekenis als je t vertaald (hallo ik ben blij..) Leuk om de poll te zien dat de meingen erg verspreid zijn, succes mamavanGwenn
@luciaatje: ik vind jade ook helemaal geweldig maar vind het niet mooi klinken met Gwenn. Engels en Nederlands bij elkaar. Namen die ik leuk vind uit jouw rijtje: Chloe en Fay @7michelle7: Gwen met 1 n vonden we te kaal om het zo maar te zeggen. Met 2 nen vonden we mooier. En ben nog elke dag blij met de naam hoor er zoveel mooie reacties op. Heel wat namen uit jouw lijstje zijn al gepasseerd. Maar inmiddels al vergeven aan bekenden van ons. Oa jill, yinthe en Mara. @all: het blijft een moeilijke keuze. Gelukkig hebben we nog even om er over na te denken.