Dan zou je denken dat de lounge meest bekeken is...omdat iedereen alles hier neerzet Toch gaat het errug vaak fout dames! Het lijkt haast wel erger te worden. ELmo
Misschien moeten jullie de titel van t topic veranderen in: WIE HIER KIJKT KRIJGT 1000 EURO! Wedden dat t gelezen wordt?
sorry moest er ff om lachen...hihi Ik doe mn best om het goed te plaatsen enneh alvast sorry voor een eventuele foutieve posting
Ja, inderdaad, vaak meerdere malen per dag. Volgens mij kan er ook haast wel een 'stem op mijn baby'-subforum gemaakt worden, dat onderwerp zie ik wel heel vaak voorbij komen vliegen.
Gratis upje, want heb toch nog een vraag hierover: Ik zou best wel eens berichtjes willen lezen/plaatsen over hoe je het moederschap ervaart, in het algemeen. (voorbeelden: zware huildagen, onvoorwaardelijke liefde voelen, hormoonschommelingen, soms weer even kindloos willen zijn, genieten van babyshoppen, etc.) Ga ik naar het mama-forum, dan moet ik ellenlange pagina's doorwerken van een specifieke maand en als ik daar niet vanaf het begin aan heb meegedaan, dan snap ik daar niets van. Verder staan daar geen losse berichten. Zou ik het bij baby/dreumes plaatsen, dan staat het ook niet goed, want het gaat over mijzelf. In de lounge vind ik het niet thuishoren. Ik vind hier niet echt een plekje voor. Bedankt voor het antwoord.
Misschien helpt het als je de daders bij naam & toenaam in dit topic vermeld (het schandpaal-idee)? Ha ha ha geintje natuurlijk !
En nog een keer een up. Ik snap echt niet dat het zo moeilijk is. Als iedereen gewoon even goed kijkt, dan is het toch zo duidelijk als wat (ok er zullen vast wel wat lastige vragen zijn, maar de dingen die ik zie zijn duidelijk verkeerd geplaatst). Moderators, bedankt dat jullie nog steeds alles willen verschuiven. Lijkt me een vervelend karweitje onderhand...