soms snap ik mijn lichaam echt niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Naomi86, 13 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    even mijn frustratie van me af schrijven hoor!

ik ben nu vandaag 88 dagen aan he wachten op mijn menstruatie. vorige week gaf FF aan dat ik mogelijk afgelopen donderdag ongesteld zou kunnen worden. ik helemaal blij, maar helaas niks.
    wel is sinds een week mijn temperatuur niet onder de 37.1 geweest.
    vanmorgen voelde ik mijn bmm, wat ik regelmatig doe. hij leek iets open te staan! ik voelde 2 harde bobbeltjes zeg maar, net 2 vingertoppen! normaal voel ik het puntje van je neus gevoel. toen ik klaar was met douche dacht ik, ik voel nog een keer of het wel echt zo is. wat denk je...weer het puntje van de neus gevoel.
    ow en al een aantal dagen is mijn cervixslijm, wittig cremig. lijkt net zwitsal zeg maar.

snap er echt niks meer van!

sommige dagen kan ik het zo goed naast me neerleggen en ben ik er helemaal niet mee bezig, maar soms kan ik er gewoon niet mee omgaan. ben er dan continu mee bezig, erg lastig!

2. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Klinkt meer alsof er een ei aankomt. Je slijm neemt blijkbaar toe. Na dit slijm wordt het bin mij altijd doorzichtiger tot aan mijn ei. Daarna is gummy-achtig en alles behalve slijm.
    Voor de zekerheid ovutesten bestellen?

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Zoals je het omschrijft lijkt het inderdaad dat je ei eraankomt. Op het moment dat je slijm dradig is, dan ben je vruchtbaarst. Succes met klussen!!

4. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    ik heb voor de zekerheid gelijk maar ovu testen besteld. heb nog wel clearblue ovu testen maar die vind ik toch een beetje kostbaar. gebruik die denk ik maar ter bevestiging.

maar mocht mijn ei eraankomen hoe kan het dan dat mijn bmm binnen een kwartier weer pot dicht zit?

5. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Voor het ei er is wijzigt dat bij mij ook steeds pas als het ei komt. Dan ben ik dus zeg maar 'zeiknat' de hele dag door. Dan staat hij steeds verder open en pas als de ovutest pos wordt gaat hij echt open staan.

6. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Als ik jullie lees dan moet ik me ei ook hebben gehad maar......er is hier nog steeds geen ongi te bekennen, zit al op dag 117 helaas....heb vorige week getest maar negatief. Denk dat ik dit weekend nog maar eens een test er tegenaan moet gooien. Al denk ik niet dat ik zwanger ben ondanks dat ik last heb van zere borsten, buikpijn en weinig energie.......Pff moeilijk hoor....

Deel Deze Pagina