A.s. donderdag en vrijdag is mijn zoon - bijna 6 - vrij vanwege studiedagen op school. Het lijkt mij leuk om met hem op pad te gaan. Ik heb nog een dagkaart van de trein liggen en die zou ik graag gebruiken maar dan zonder te veel gedoe met bussen e.d. Weet iemand toevallig een leuk uitje dat nabij een treinstation gelegen is? Het zou fijn zijn als de entree ook niet te duur is.. voor max. 25 euro wil ik wel allebei binnen staan. We komen zelf uit de regio Rotterdam dus het zou leuk zijn als het ergens buiten onze eigen regio is. Iemand een idee?
Naturalis in Leiden, ligt achter het station, 10 minuten lopen denk ik? En het Arsenaal in Vlissingen, is een klein half uurtje lopen.
de wonderkamers in het haags gemeentemuseum zijn heel gaaf. op zich lopend bereikbaar.. maar ik ben lui en pak de bus vanaf den haag cs... die rijdt er in 1x naartoe. en mocht dat niet leuk zijn.. zit museon en het omniversum ernaast... al had ik vorige keer gepland om eerst naar het gemeentemuseum te gaan en dan middags naar de film in het omniversum... echter bleek dochterlief het museum niet uit te slaan de collectie van het mauritshuis hing er toen nog.. (enkel schilderijen) en dat vond ze helemaal geweldig. verder was er een mondriaan expositie die ze ook supertof vond uiteindelijk moesten we in de wonderkamers nog opschieten omdat het museum dicht ging
Gewoon Nemo in Amsterdam, joh! Geschikt voor jong en oud. Hartstikke leuk! Zelfs ik vond het leuk vier jaar geleden zonder kinderen.