Centerparcs dilemma

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door pientje1, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

We hebben de keuze uit:
    Vip huisje Vossemeren of Kempervennen (welk park van de 2 maakt ons niet uit) of
    Premium huisje Erperheide.

Erperheide lijkt me een erg leuk park voor de kleine meid (2,5 jaar), maar een vip huisje is ons erg goed bevallen (wifi, broodjes). Ik wil boeken via babybox en Erperheide heeft geen vip huisje in de aanbieding.

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Niet wat je vraagt maar... Kinderhuisje op Erperheide was erg netjes en lekker dicht bij alle faciliteiten.
    Zwembad is wel aan de kleine kant zeker als je in het weekend of vakantie gaat. Binnenspeeltuin is wel weer erg leuk.

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Erpeheide is wel het allerleukste park voor je kindje!

4. pientje1

Het is inderdaad voor de binnenspeeltuin dat ik naar de erperheide zou gaan. Klein zwembad is weer minder.

5. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Zeker weten dat ik voor erperheide zou gaan! Zwembad is erg mooi en zit vol met alles wat je nodig hebt.. ook erg leuk kinderbad met glijbanen voor je kindje!

6. pientje1

Ja maar het gaat vooral om de huisjes, premium of vip in een ander park.

7. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Tja, ik vind de huisjes minder belangrijk dan de faciliteiten.......

8. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Inderdaad.. Keuze was voor mij dan ook makkelijk, erperheide.. Huisjes zijn daar prima, en zelf sochtends je broodjes halen geeft mij echt zo'n vakantie gevoel 😁

9. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Erperheide, dan betaal je wat meer en laat je je broodjes lekker toch bezorgen.

10. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.838
    3.630
    113
    Ik vond VIP echt heel weinig toevoegen boven premium! Voor weinig verschil in geld boek je er een ontbijtje bij, en dan krijg je tenminste alles, niet alleen broodjes. WiFi werkte slecht, dus vond ik het ook de vipprijs niet echt waard. En Erperheide is wel echt heel erg leuk, ik zou zeker daar voor gaan.

11. pientje1

Maar dat is geen antwoord op mijn vraag...

12. pientje1

Bedankt, hier kan ik iets mee. Wifi werkte bij ons trouwens erg goed, zal wel aan de ligging van het huisje liggen.

13. LEOnie211

LEOnie211 Actief lid

24 feb 2015
    148
    0
    0
    Zzper in de zorg
    Kerkrade
    Ik zou ook voor erperheide gaan.. Zwembad en baluba zijn er erg leuk.

14. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Erperheide is het leukste park voor de kleintjes vanwege het zwembad en de baluba ( overdekte speeltuin )
    Mocht je voor een Vip huisje willen gaan dan zou ik zeker kempervennen boven vossemeren verkiezen !

Maar idd. ..het enige verschil tussen vip en luxe is een sauna ( dat is persoonlijk, ik hou er niet van ) en de broodjes aan de deur. Ik vond het altijd wel gezellig om met die kleine broodjes te gaan halen want die is toch altijd vroeg op.
    Succes met kiezen en alvast veel plezier !

PS en mocht je de broodjes niet zelf willen halen kun je ze voor 2 euro laten bezorgen

15. pientje1

Die overdekte speeltuin lijkt me erg leuk voor haar! Kempervennen zijn we geweest, was inderdaad een fijn park. Maar als het slecht weer is kan ze weinig binnen spelen buiten het zwembad.
    Als we de broodjes laten bezorgen, bestel je die dan in de winkel? Vind het niet erg om ze te gaan halen, maar misschien zitten we ver weg van het plaza.

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik zou zeggen, kijk een s naar het Heijderbos.
    Mooi vip huisje en erg leuk park voor kleintjes.
    Wij vonden Heijderbos leuker dan Kempervennen voor de kleine.

17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Erperheide zeker weten!
    Wij zijn net voor de tweede keer geweest en november staat ook alweer geplant.
    Zeker met het oog op een kindje van die leeftijd is dat het leukste park.
    Onze insteek is altijd kids blij wij blij.
    Premieum is prima daar en voor 25 euro heb je een midweek wifi en broodjes kun je ook bestellen voor aan de deur.

18. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Broodjes kun je zelfs voor vertrek al bestellen op mijn centerparcs waar je ook je e ticket kunt uitdraaien.
    En anders bij de receptie of in de winkel zelf.

19. pientje1

Haha klopt hoor maar wil zelf ook een vakantie gevoel hebben :).

Bedankt allemaal, ga de tips bekijken. Heb wel zin in de Erperheide!

Deel Deze Pagina