morgen gaan we naar het paasfeest van sbs6 in attractiepark Slagharen. Nu ga ik natuurlijk niet in een achtbaan of wildwaterbaan maar waar mag ik wel in?
volgens mij als je zwanger bent mag je bijna nergens in, en als het is staat bij alle attractie,s een bord met info of je er wel of niet in mag. Volgens mij kan je op hun site ook wel te weten komen wat wel en niet kan. Heel veel plezier gewenst!
euhm even nadenken hoor.... je zou in de bootjes kunnen die gaan langzaam die zitten in een overdekte tent het lijkt een grote groene koepel daar zitten die in daar kun je met een schietpistool op lampjes schieten en dan zit je in een bootje is erg leuk verder in de kabelbaan boven slagharen langs, je hebt een verrekijker daar ga je inzitten en dan gaat ie omhoog net zoals in de efteling dat je zo het park ziet is ook leuk. Tja verder moet je gewoon even kijken hoe een attractie gaat en kun je zelf beslissen of je wel of niet gaat Als het maar niet super hard gaat of over de kop enzo. Je moet het zo zien als je in de auto zit wiebel je ook en op de fiets ook dus dat is niet zo erg maar kijk gewoon even goed waar je wel of niet in wilt of mag meestal staat het er ook bij idd. Liefs en veel plezier!!
zat ik ook al aan te denken, zou wel lekker wezen even een straal water over me heen te krijgen van de wild waterbaan Ik ga morgen ook heen maar denk dat het voor mij veel wachten betekent
Mag je als je zwanger bent niet in een wildwaterbaan of een jungle river ofzo? Dat zal toch wel mogen? Ik ga volgende maand mee op schoolreisje en ben ook een beetje aan het bekijken welke attracties wel en niet mogen.
op de site staat alleen over de kinderen me bepaalde lengte. Ik verwacht ook dat ik veel moet wachten (sowieso omdat het erg druk word) maar het idee dat ik kan kijken naar mijn man en dochter die plezier hebben maakt alles goed. Ik ga wel met haar in de draaimolen kan vast weinig mis gaan haha!
Volgens mij niet! Zeker niet in de wildwaterbaan! Je mag in niks dat kan botsen en stoten, dus dan hou je alleen dingen over als een treintje of bootjes of zoiets. Is de jungle river met een rondvaartboot? Dat mag dan weer wel.
Ben gisteren in de Efteling in veel dingen wel gegaan, maar geen achtbaan en te wilde dingen. Als je twijfelt, kun je het opzoeken of vragen. Vorige maand in Disneyland Parijs had ik al wat attracties gedaan toen een medewerker me zei dat dat eigenlijk niet mocht... wist ik niet. Dus ff opletten. Veel plezier!
heel veel dingen mogen niet. een river erzo mag zeer zeker niet.omdat deze afdalingen hebben en schokken geven. in veel pretparken word je al snel uit de rij gepikt dat je niet mee mag omdat het erg gevaarlijk kan zijn.
Toen ik net zwanger was (das dus wel wat anders als bij jou) heb ik mij laten vertellen vooral op te letten voor atracties waarbij je een stang in je buik krijgt, in de atracties waar dit niet is gaat het er ook rustig(er) aan toe. Ben toen wel in de wildwaterbaan geweest, het water dempte de schokken wel en je zat daar los in dus hoe wild kan het zijn... anders ff navragen bij je VK
gebruik je gezond verstand! pretparken dekken zich in en dan mag je bijna nergens in. in de efteling staat bij een doodnormale draaimolen dat je als zwangere er niet in mag, in disney zou je niet in het spookhuis mogen (why????) ik ga bijv dus wel in jungle river, zolang je maar niet met je buik ergens tegenaan stoot kan dat best. ponypark slagharen ken ik niet goed, maar achtbanen zou ik vermijden en verder niet te voorzichtig doen.
ben nergens ingeweest. was erg druk dus Emma heeft in niet zoveel dingen kunnen zitten. Ik heb genoten van papa die met Emma in de attracties ging. En foto's gemaakt natuurlijk