Heeft iemand van jullie ervaring met Davitamon compleet mamma? Ik heb gelezen dat de "zwanger worden" capsules van Etos bij meerdere een invloed had op de duur van hun cyclus. Is dit bij deze tabletten van Davitamon ook het geval?
Ik slik davitamon compleet mama plus Omega-3 Visolie en dat bevalt prima. Maar in die etos zwanger worden pillen zit volgens mij Vitex agnus castus wat de menstruatie kan reguleren. Dat zit in die van davitamon niet.
Die van davitamon gebruik ik ook en ze hebben geen invloed op mijn cyclus, er zitten ook geen dingen in voor je cyclus. Die van de etos maakten mijn cyclussen korter, maar geen idee of dat echt goed is. Ben er niet zwanger mee geworden in ieder geval.
ik heb ze geslikt bij zwangerschap dochter deed niks met mijn cyclus. En ik kreeg ze goed weg geslikt. Ik heb ze nu dus weer.
Ik zou never nooit vitaminen kopen in supermarkten of winkels als de etos. Het is rommel want het zijn goedkope, synthetische vitaminen. Ga even naar de natuurwinkel en koop biologische vitaminen. Is rete duur, maar aan deze vitaminen HEB je ook wat omdat je lichaam deze goed kan verwerken omdat het ECHTE vitaminen zijn i.p.v. chemisch nagemaakte vitaminen.