Hier precies hetzelfde. Mannetje heeft hier nog ruim voldoende ruimte in de babyset. Heb laatste ook van iemand de tabletop gekregen. Dacht dat ik het een onding zou vinden, maar hij is toch wel erg handig omdat hij dus met zuignappen aan de tafel vast zit (gewone placemat blijf hier nog niet op de plek liggen). En hier is laatst een kindje overleden na een val uit de kinderstoel (moeder was net iets van de grond aan het oprapen naast het kind), ik zou dus zeker voor de veiligheid een tuigje gebruiken, want ongelukken kunnen ook gebeuren als je er bij bent.
Hier een kussentje en ja is wel irritant want het wordt snel vies. Maar met 6 maanden zat Lotte er wel goed door in de stoel. Zonder kussentje zakte ze onderuit en dat deed ze nog heel lang (is wel fijn/ smal meisje). Met zit ze dus beduidend beter. Hier ook een tuigje. Ze kroop nooit omhoog ofzo. Tot ik 1x boven iets ging pakken en ineens tetsende handjes in de hal hoorde. Whaaa.... ze was er dus uitgekomen! Gelukkig had ze al controle genoeg om haar lichaam in controle te houden. Maar 1. vraag me nog steeds af hoe ze dit zo keurig geflikt heeft en 2. was de schrik van mijn leven dus vanaf nu altijd het tuigje aan!! (van prenatal merk hebben wij) Lotte is nu anderhalf en past nog prima in de houten babyset. Jammer dat de nieuwe krapper is..... moet ik er straks denk ik ook maar eentje via mp kopen, aangezien ik niet weet of Lotte over 4 maanden al los op de stoel kan... ach, we zullen zien! Die stoelverlengers zaten bij mijn stoel erbij. Heb ik ruim een jaar geleden gekocht. Zaten denk ik bij de babyset.
Hoihoi, Ik wil vanmiddag de tripp trapp + babyset + newbornset bestellen. Ik lees en hoor er lovende dingen over. Wilde de tripp trapp sowieso hebben maar dacht dat kan pas als ze kan zitten. Maar nu... met de newborn set. Geweldig!!! Ik zit nu regelmatig te eten met een kind op schoot.. (heel moeilijk!!!!) of met kinderwagen en maxi-cosi erop zodat ze ons kan zien. Anders is het huilen geblazen.
Ik had een vraagje over de new born set, is deze alleen te gebruiken bij de nieuwe modellen van de tripp trapp stoelen? Griekie
Ik heb sinds deze week de newbornset en bevalt goed. Volgens mij kan hij op redelijk oude modellen, staat dacht ik op de site.
Kan die nieuwe babyset, plasticen beugel en achterkant, ook op de oudere tripp trapps bevestigd worden?
Wij hebben ook sinds kort de newbornset, geweldig! Mannetje kan gewoon lekker bij ons aan tafel zitten Het heeft overigens wel een paar dagen geduurd totdat ie het leuk vond, maar nu gaat het goed.