attributen tripp trapp

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door guppie81, 26 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Hier precies hetzelfde. Mannetje heeft hier nog ruim voldoende ruimte in de babyset. Heb laatste ook van iemand de tabletop gekregen. Dacht dat ik het een onding zou vinden, maar hij is toch wel erg handig omdat hij dus met zuignappen aan de tafel vast zit (gewone placemat blijf hier nog niet op de plek liggen).

En hier is laatst een kindje overleden na een val uit de kinderstoel (moeder was net iets van de grond aan het oprapen naast het kind), ik zou dus zeker voor de veiligheid een tuigje gebruiken, want ongelukken kunnen ook gebeuren als je er bij bent.

2. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Hier een kussentje en ja is wel irritant want het wordt snel vies. Maar met 6 maanden zat Lotte er wel goed door in de stoel. Zonder kussentje zakte ze onderuit en dat deed ze nog heel lang (is wel fijn/ smal meisje). Met zit ze dus beduidend beter.

Hier ook een tuigje. Ze kroop nooit omhoog ofzo.
    Tot ik 1x boven iets ging pakken en ineens tetsende handjes in de hal hoorde. Whaaa.... ze was er dus uitgekomen!
    Gelukkig had ze al controle genoeg om haar lichaam in controle te houden. Maar
    1. vraag me nog steeds af hoe ze dit zo keurig geflikt heeft
    en
    2. was de schrik van mijn leven dus vanaf nu altijd het tuigje aan!! (van prenatal merk hebben wij)

Lotte is nu anderhalf en past nog prima in de houten babyset. Jammer dat de nieuwe krapper is..... moet ik er straks denk ik ook maar eentje via mp kopen, aangezien ik niet weet of Lotte over 4 maanden al los op de stoel kan... ach, we zullen zien!

Die stoelverlengers zaten bij mijn stoel erbij. Heb ik ruim een jaar geleden gekocht. Zaten denk ik bij de babyset.

3. MamavanLili

27 okt 2010
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi,

Ik wil vanmiddag de tripp trapp + babyset + newbornset bestellen. Ik lees en hoor er lovende dingen over.
    Wilde de tripp trapp sowieso hebben maar dacht dat kan pas als ze kan zitten. Maar nu... met de newborn set. Geweldig!!!
    Ik zit nu regelmatig te eten met een kind op schoot.. (heel moeilijk!!!!) of met kinderwagen en maxi-cosi erop zodat ze ons kan zien. Anders is het huilen geblazen.

4. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Ik had een vraagje over de new born set, is deze alleen te gebruiken bij de nieuwe modellen van de tripp trapp stoelen?

Griekie

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb sinds deze week de newbornset en bevalt goed. Volgens mij kan hij op redelijk oude modellen, staat dacht ik op de site.

6. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Kan die nieuwe babyset, plasticen beugel en achterkant, ook op de oudere tripp trapps bevestigd worden?

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Op stoelen ouder als 2007 past het niet volgens stokke.

8. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wij hebben ook sinds kort de newbornset, geweldig! Mannetje kan gewoon lekker bij ons aan tafel zitten :) Het heeft overigens wel een paar dagen geduurd totdat ie het leuk vond, maar nu gaat het goed.

Deel Deze Pagina