dan begin ik ook maar gelijk als eerste jennifer gaat dood. paul en emily krijgen een dochtertje Jennifer, die gaat ook dood. luke zal uiteindelijk vertellen dat hij homofiel is. Rosanne komt terug. Meg krijgt een relatie met Craig. Gwen wordt zangeres. Will gaat vreemd met Jade.
hahahaaha, we hebben tegelijk een topic geopend! Krijgen Katie en Mike dan niet Jennifer haar zoontje?
nick kassnof gaat dood. alisson komt terug. alisson wordt draagmoeder van Gwen en Will. Meg raakt zwanger van Craig. Uiteindelijk trouwt Paul met Rosanna. er komen trouwens heel veel nieuwe mensen in atwt
Helemaal geweldig deze topic, ik ben ook een echte atwt fan en kijk ook altijd op de site vooruit. Ik weet nog iets wat begin dit jaar in amerika gespeeld heeft, helaas triest maar, Hal gaat dood, de acteur die hal speelt (ik ben even zijn naam kwijt) pleeg in het echt zelfmoord. Ondanks dat hij al meerdere malen vervangen is door een andere acteur hebben ze besloten om hem niet meer te vervangen. Op het moment dat het gebeurd had hij even geen rol in atwt, hal was voor zijn werk in een andere stad. Will krijgt dan een telefoontje dat hij tijdens het werk is neergeschoten en is overleden.
Hey dat deel wist ik nog niet. Ik had wel meegekergen dat Benjamin Hendrickson (de acteur dus) was overleden en ging er vanuit dat ze gewoon die andere acteur weer in zouden zetten. Maar hij is er dus gewoon uitgeschreven..jammer. Hoewel, die andere acteur die Hal speelt vind ik helemaal ni leuk