http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl- ... c65dd255c1 Mijn dochter was ook 57 cm, maar gelukkig geen 6 kilo! ( 4410gr vond ik al genoeg ) Jee zeg.....echt mega groot.
haha keinwonder nog gekker me ma heeft ja wel niet 6 kinderen en ondanks dat ik de zwaarste was heeft z het aller meest moeite gehad met me kleine zussie van dacht 2700 gram was namelijk 6 weken te vroeg en bij bijna alle bevallingen placenta blijven hangen en bij mij niet al kreeg ik wel een super complimant als baby.. de dokter zei tegen me ma zo mevrouw het is net een kleine sint bernarhdshond! nou lief he
zo flinke baby zeg je zult het maar moeten baren en ze mocht niet eerder bevallen omdat ze dachten dat dan de baby te klein geboren zou worden
In een woord: AU! Jeetje mina zeg...mijn eerste was er eentje van 4 kilo. Ben ingeknipt (moest vacuum pomp bevalling worden omdat ik geen pers weeen had) en ook nog uitgescheurt door die grote bol van hem. Moet je nagaan als t er een van 6 was geweest
6 kilo! geef mij maar een baby met een normaal geboortegewicht hoor vind het zo al pijnlijk genoeg hoor