ATWT Spoilers!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Siem, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    :confused: wat er allemaal wel niet kan in een soap....ik vind die jade vreselijk..........

2. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Het meest frappant vind ik altijd die wijzigingen als er een andere acteur een rol overneemt, of als er een leeftijd sprong is. Bijvoorbeeld:

- Craig was eerst een hartstikke lieve vent, echt geweldig. Andere acteur en ineens is ie crimineel. De oude acteur komt trouwens weer terug, ben benieuwd of hij het oude karakter ook weer krijgt!

- Dusty had in den beginne een relatie met lily, hij was toen al in de twintig (die acteur met die dreamy ogen), en dat is wel 20 jaar geleden ofzo als niet meer is. Jennifer en Lucy zijn pas een jaar of 12 geleden geboren. Ranzig!

3. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Dat laatste noemen ze met een mooi woord 'SORAS' oftewel Soap Opera Rapid Aging Syndrome.

http://en.wikipedia.org/wiki/Soap_Opera ... g_Syndrome

Bij ATWT vind ik het nog wel meevallen, bij the Bold and the Beautiful (wat ik overigens al heel lang niet meer kijk) is het nog veel erger.

4. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    SORAS, ha, ha, wat grappig!

Bij ATWT gebeurt het ook andersom. De nieuwe Meg is/lijkt stukken jonger de de originele Meg. En ook Emily is jonger geworden (of Paul ouder?). De originele verhaallijn was dat zij wat kregen, oh schande, terwijl ze een groot leeftijdsverschil hadden. Zij dik in de twintig, hij een jaar of 16. Daar is nu niets meer van te zien, ze zijn nu even oud.... Trouwens, wel lekker hypocriet dat dat toen grote schande was, terwijl als nu een oudere man met een jonge meid gaat, er niets aan de hand is....

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    He bah nee een andere mike? Vond die eerste al leuk, die nu is gaat ook wel hoor ;) maareh die nieuwe mmm kweenie :)

6. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Is Craig nou de vader van Johnny, of is Dusty dat? Ik volg het nog maar pas!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Craig is zijn echte vader.
    1 slippertje met Jen gehad.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh ja, Dusty heeft Johnny wel geadopteerd! (officieel)

9. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    En Lucy is de dochter van Craig, maar doet het nu dus bijna (weer) met de stiefvader van haar kleine broertje. Oja, en Dusty is ook nog de eerste liefde van haar tante van 20 jaar geleden.

10. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Okay, duidelijk ;)

11. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    weer ff geupdate ;)

Arme Jack wat heeft hij spijtvan zijn scheiding met Carly

12. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Maar hij en Carly komen toch niet meer bij elkaar of wel? Hij gaat toch trouwen met Katie?

13. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

hihi dat dacht ik ook...,
    Ik dacht ook dat mike dood ging
    whaha

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    wat gaat jack trouwen met katie? huh, moet die spoilers nog maar een keer lezen dan!

15. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Jack en Katie vinden elkaar inderdaad, nadat Carly er met Simon vandoor gaat (de actrice die Carly speelde was destijds zwanger, dus ze moesten iets verzinnen om haar haar zwangerschapsverlof te kunnen geven).

Jack en Katie trouwen, maar dan komt Carly terug en blijkt ze ernstig ziek te zijn. Jack verlaat Katie en rent terug naar Carly, die dan hoort dat ze een verschillende diagnose heeft gekregen en dus gewoon blijft leven. Maar dat houdt ze voor Jack verborgen, totdat ze weer voor het altaar staan. Op dat moment moet ze het ook wel vertellen, want Katie is dan op de hoogte van haar bedrog.

De bruiloft tussen Jack en Carly gaat dan dus niet door.

In de States draaien Jack en Carly nu momenteel om elkaar heen, maar het gaat nergens naar toe. Het gerucht gaat dat Carly en Holden wellicht samen iets moois gaan krijgen...

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.183
    113
    Brabant
    en lily gaat eruit dan?

17. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Lily eruit? Na al die jaren? Ben benieuwd! Iemand die het weet?

18. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Vinden jullie het ook altijd zo leuk als er 'oude' spelers terugkeren?
    Zoals Simon nu. Ik weet dat Craig, Adam en Allison terugkomen. Wie komen er nog meer terug?

Van mij van Molly wel weer terug in de serie, en James en Scott en Andy en Nicky en Samantha en Cal en Brad en nog een heleboel meer!

19. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik heb eens zitten zoeken ivm het vertrek van Lily, maar op IMDB (film database) vind ik 'r nog gewoon, in afleveringen die nú in Amerika lopen..dus ben benieuwd waar die info vandaan komt.

20. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    De actrice die Lily speelt -Martha Byrne- vertrekt. De rol wordt overgenomen door een andere actrice; Lily blijft dus wel in Oakdale, maar er wordt een ander gezicht op geplakt.

http://www.soapcentral.com/atwt/news/20 ... _byrne.php

@Cookie: de rol van Craig gaat gespeeld worden door de eerste Craig, Scott Bryce. Daarvoor wordt de rol eventjes gespeeld door een andere acteur.
    Adam en Alison worden ook door andere acteurs gespeeld (Adam is inmiddels alweer een tijdje vertrokken, net als Craig).
    In de VS is Mike net teruggekeerd en Chris Hughes en Brad Snyder zijn al weer een tijdje terug in Oakdale. Chris heeft een affaire gehad met Emily en Brad is net getrouwd met Katie. Alle rollen worden door nieuwe acteurs gespeeld. Casey Hughes vertrekt ook voor een tijdje (hij gaat naar de gevangenis) en die rol is inmiddels ook weer overgenomen door een andere acteur. Rosanna komt ook eventjes terug, dat is wel dezelfde actrice die het laatst de rol heeft gespeeld.

Hihi.. als er ooit een ATWT-triviant komt, denk ik dat ik een goede kans maak te winnen :D

Deel Deze Pagina