Ik denk alleen maar..... *als hij maar stil is, als hij maar stil is, als hij maar stil is* Dat denkt de scriptschrijver volgens mij.
zoooooowwwwwww staat de fans heel wat te wachten. Ik dacht leest alleen mei en stukje van juli,maar ej gaat gewoon door met lezenhahahaha Wat een gedoe rond katie en simon zeg oei oei oei .
Ja, ik had wel gehoord dat ze de rol van Felicia Forrester in B&B zou gaan spelen. Heb B&B echt al heel lang niet meer gekeken sinds het naar SBS is verhuisd.. maar mijn ervaring met deze soap is dat Brooke & Ridge ofwel op het punt staan van trouwen ofwel op het punt van scheiden
hahaha.. Ik kijk het heel soms, als me ventje nog niet wakker is.. en ik geen zin heb om uit bed te gaan
ik vond die ouwe craig zo leuk! zo lekker slecht! vooral een paar jaar geleden toen hij met barbara zou trouwen maar vreemd ging met carley
Nieuwe Craig doet me eerlijk gezegd meer denken aan de verloren zoon van James Stenbeck, daar heeft hij meer van weg dan van oude Craig.
Ik vind die nieuwe Craig en Lucy allebei niet leuk, kan er niet aan wennen. En inderdaad, die Johnny lurkt altijd aan een fles, daar erger ik me al weken aan.
Ik vind de nieuwe craig ook niks... ik vind dat hij meer lijkt op de rol van James Stenbeck.. bleeeh...
De laatste tijd heb ik niet veel kunnen zien helaas. Ik kan het even niet helemaal volgen. Wat is er nou aan de hand met Holden? Waarom heeft Katie toch het boek geschreven? (wanneer heeft ze daar tijd voor?) Is Carly nu met Simon?