ATWT Spoilers!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Siem, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Spoilers:

Huwelijken:
    Craig & Meg
    Jack & Katie
    Paul & Rosanna
    Brad snyder & Katie

Kinderen:
    Miskraam Gwen (Moeder eicel donatie Alison)
    Hallie Jennifer Munson ( Geadopteerd door Gwen & Will)
    Miskraam Meg, Vader is Paul

Uit & In:

Augustus:
    Uit: Simon (Paul leyden)
    In: Brad snyder (Austin Peck)
    Uit: Carly ivm zwangerschapsverlof (Maura West)
    Uit: Mike (Mark collier)

September:
    In: Cheri love (Robin mattson)
    Uit: Dallas Griffin ( Duane McLaufhin)
    In: Dallas Griffin (Kenneth franklin)

Oktober:
    In: Nathalie snyder (Ellery Capshaw)
    Uit: Craig (Jeff meek)
    In: Allison (Marnie schulenburg)
    Uit: Adam (Matt Cavenaugh)
    In: Craig (Scott Bryce)

November:
    In: Carly (Maura west terug van verlof)

December:
    In: Noah Mayer (Jake silbermann)
    In: Aaron Snyder (Agim Kaba)

2. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Wauw! Ik geloof mijn ogen niet :confused:
    Wat staat er een hoop op staper zeg. Emily met Casey? Zij is toch 3x zo oud?

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    plus het feit dat caseys broertje haar zoontje is ? :rolleyes:

4. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Welkom in de wondere wereld van soaps :) Is idd wel vreemd, maar tussen Emily en Casey is geen bloedband.

Op de site van Soap Opera Digest staat wie er allemaal op welke manier familie van elkaar is in Oakdale. Het ging me duizelen, echt waar!

5. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    I LOVE ATWT!!!!!

maar toch mis ik nog steeds de ouwe Craig :D

spannend dat James Stenbeck weer terugkomt, da's de grote schurk!

PS: ik ga me abonneren op dit topic! super!

6. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Wow! Ik heb het even niet gevolgd, maar als ik dit zo lees gaat er nog héél wat gebeuren!
    Dat die holden vreemd kan gaan he. Hahahaha!
    Wisten jullie dat ie in het echie getrouwd is met "emily"?

7. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Yep, en in een ver verleden is holden ook in de serie getrouwd geweest met emily, maar die was toen toen nog een mollige brunette.........

Maar wat craig betreft; de allereerste craig (scott bryce) komt terug, en da's toch echt de beste! Maar toen was craig echt nog een schatje en super aardig. Met die nieuwe acteur was ie ineens een slechterik. Ben benieuwd hoe dat nu gaat worden....

8. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
  9. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
  10. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Weet iemand waarom lily vervangen is?

11. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    is de 'oude' misschien met zwangerschapsverlof?

12. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Nee, ze is definitief weg (nou ja, ze is al eerder eens "definitief" weggeweest en toch weer terug gekomen, maar goed.)

Er waren problemen bij de contract onderhandelingen. Martha (Lily) wilde exact even veel uren in haar nieuwe contract hebben als in haar oude, en dat wilden ze haar niet geven. Toen heeft zij via de pers moeten horen dat ze toen maar iemand anders aangenomen hebben... :(

13. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    zulk soort gezeik was er ook met Hunt Block volgens mij. Zonde want ik vond hem een leuke Craig

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Gwen wordt ondanks dat dit onmogelijk zou zijn toch zwanger. Helaas eindigt dit in een miskraam. Omdat blijkt dat ze toch zwanger kan worden proberen ze het via IVF. Een oude vriendin van Will, Alison, doneert eitjes. In eerste instantie slaagt dit (ze wordt zwanger) maar alsnog loopt ook deze zwangerschap uit op een miskraam. Ze besluiten over te gaan op adoptie maar ook dit blijkt niet zo makkelijk te gaan als ze dachten.

Ondertussen is Cole in de serie gekomen. Hij is de 10 jaar oudere broer van Gwen en dus ook de zoon van Iris. Zijn vriendin, Sophie, wordt zwanger waar Cole zelf en ook zijn moeder Iris bepaald niet blij mee zijn. Iris geeft Sophie een smak geld met de mededeling het zelf maar op te lossen.

Ondertussen heeft Barbare een adoptie geregeld voor Will en Gwen.

Will en Gwen zijn dolbij met hun kind. Echter Alison merkt op dat het kindje erg veel op het kindje van Sophie lijkt, die ook een dochtertje heeft gehad.

Je voelt hem al aankomen... Barbara en Iris hebben onder 1 hoedje gespeeld en Sophie heeft uiteindelijk haar dochtertje verkocht.

Will en Gwen zijn kwaad op beide moeders. Sophie is inmiddels verlaten door Cole en staat er alleen voor. Ze besluit daarom het kindje, inmiddels Hallie genaamd, te laten adopteren door Will en Gwen. Sophie krijgt 30 dagen bedenktijd. Vlak na deze bedenktijd bedenkt Sophie zich en ontvoert Hallie naar New York.

In New York wordt Hallie ziek en op advies van Chris Hughes komt zij terug naar Oakdale. Gwen leeft mee met Sophie omdat ze weet hoe moeilijk het is om een kind te verliezen en geeft met pijn in haar hart Hallie terug aan Sophie. Niet lang daarna wordt Hallie weer ziek en heeft een bloedtransfusie nodig. Sophie is niet geschikt, Gwen wel.

Cole komt weer terug en weet Sophie weer voor zich te winnen. Echter Cole slaat Sophie en ze besluit dat Hallie beter af is bij Gwen en Will.

Gwen en Will zien in hoe moeilijk het is voor Sophie om in dezelfde stad te wonen als haar dochtertje. Ze besluiten daarom te stad te verlaten en vertrekken met z'n drieen naar Southern Illinois State.

15. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Sophie wordt uiteindelijk psycho. Ze heeft een kortstondige affaire met Paul, die haar uiteindelijk afwijst. Dan beschuldigt ze hem van verkrachting en uiteindelijk vertelt ze zwanger van hem te zijn. Zwanger is ze inderdaad, maar uiteindelijk blijkt Cole de vader van de baby te zijn. Sophie legt uiteindelijk het loodje. Paul begraaft het lijk in de tuin, maar dit komt via Mike aan het licht. Paul lijkt natuurlijk hoofdverdachte nummer 1, maar zegt dat hij het lijk van Sophie alleen maar in de tuin heeft begraven om Meg te beschermen. Hij dacht nl. dat Meg Sophie met de dodelijke drug had geïnjecteerd. Uiteindelijk bleek Cole de moordenaar te zijn.

Meg en Paul zijn nu getrouwd en Meg is er net achter dat ze zwanger is van Paul's baby. Paul heeft zich echter weer flink in de nesten gewerkt.

Rick Decker (de wat ouderen hier herinneren hem misschien nog als Jeff Colby uit Dynasty) komt overigens ook terug... hij is de lijkschouwer van Sophie. En hij heeft nog een appeltje te schillen met wat bewoner in Oakdale (o.a. Barbara en Allison).

Dus er staat ons nog heel wat te wachten!

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooh spannend ! heb er zin in !

17. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Als je al die familie banden zou uitzoeken, zou je op veel incest stuiten denk ik! :D Ik denk dat er verschillende schrijvers zijn die niet helemaal op de hoogte zijn van alle geschiedenis?

Deel Deze Pagina