Die Katie weet ook van wanten zeg! Simon, Henry, Mike en dan ook nog Jack. Net of 4x trouwen op zo'n jonge leeftijd heel normaal is!
Jack verlaat Katie al heel snel voor Carly, die een ongeneeslijke ziekte voorwendt. Op het moment dat Carly en Jack gaan trouwen en de waarheid over Carly's leugen uitkomt, verlaat Jack haar en wil hij terug naar Katie. Maar Katie heeft het inmiddels aangelegd met Brad Snyder, Jack's broer (voor de soap-fanatics: dit is een rol van degene die in Days of our Lives Austin Peck #2 speelde). Craig komt terug, maar hij zal niet gespeeld worden door Hunt Block, maar (uiteindelijk) door de acteur die de rol in eerste instantie voor zijn rekening nam. En vers van de pers: Grayson McCouch -de acteur die de rol van Dusty Donovan speelt- gaat de serie verlaten en heeft zijn laatste draaidag inmiddels al gehad. Ik weet niet of ze voor de rol van Dusty een andere acteur zoeken of dat Dusty Oakdale ook gaat verlaten.
Smeuig! Als ik straks weer ga werken mis ik het 9 van de 10 keer toch weer. Ach, bijblijven is niet zo moeilijk met soapies
zoooo vaag dat het allemaal zo omdraait katie met jack enz denk ik bij me eigen dat meen je niet gaat dat echt gebeuren!
Goed plan! Bij het andere topic ben ik altijd bang dat ik onbedoeld de spoilers weggeef. Maarreh... het is dus de zus van Maddie die de Slasher blijkt te zijn, uit woede omdat haar man zich aan haar zusje had vergrepen... phew, dat lucht op! Het laatste nieuws uit de States is dus Gwen en Will de serie gaan verlaten.
Owww...dus hij is de aanrander van Maddie! Vandaar dat ze het verdrongen heeft! Dat Will en Gwen de serie gaan verlaten...tjah...wat moet je over hun ook nog schrijven zeg. Vreemdgaan doen ze al, kinderen krijgen kan ze niet meer.... alhoewel: Die blonde zou toch draagmoeder worden? Verdwijnen ze als gezin dan? Verhuizen ofzo?
Het is al ef geleden dat ik het heb gelezen, maar volgens mij wil Eve (zo heet de zus) Maddie uit wraak voor de moorden op laten draaien... en ja, da's natuurlijk behoorlijk gestoord In Amerika staat Will en Gwen nog aardig wat te wachten met Jade, Will's broer Adam en ze adopteren uiteindelijk een baby'tje, maar dat loopt ook niet zo als verwacht (dat doet het natuurlijk nooit in soaps!). http://www.soapcentral.com/soapcentral/index.php is waar ik al mijn info vandaan haal
Adam is de zoon van Hal en Margo, dus het is de halfbroer van Will. Hij is toen met Abigail, de dochter van Holden en Molly, naar Los Angeles vertrokken.
Zoals hier al stond gaat degene die de rol speelt van Dusty de serie uit. Zijn rol verdwijnt helemaal, omdat hij wordt vermoord!
Oh, die moord was eerder niet bekend. Iemand vertelde wel dat hij wegging maar wist niet of hij vervangen zou worden of dat hij helemaal uit de serie ging. Jammer....vind hem wel leuk
Ik heb gisteren naar een paar afleveringen van 2008 gekeken op youtube. En zag dat Dusty vermoord was en Gwen en Will adopteren een baby van ene Sophie. En er zijn weer problemen tussen Barbara en Will.