Die oude Craig vond ik veel beter spelen...die komt toch ook terug toch? Die nieuwe die nu speelt (nou ja, in de bak zit) heb ik nooit aan kunnen wennen....weet niet. Naar ventje Die nieuwe Paul die nu speelt vind ik ook niet echt denderend....
Ik heb hier gelezen dat Craig terugkomt...toch? Of was dat dat andere topic? Nou ja, ik dacht dat hij terugkwam. Hij ging dan toch met Carly...? Elmo
dusty! craig mag weg blijven van mij! en de paul van nu slaat idd nergens op, echt een sukkel geworden.
Ik had ook liever gezien dat Dusty gewoon uit Oakdale vertrok ipv dat hij vermoord zou worden... maar goed, in een soap is het eigenlijk nooit zeker dat je dood bent Carly en Simon krijgen idd iets met elkaar. In het echte leven was Maura West, de actrice die Carly speelt zwanger en moesten ze dus een manier vinden om haar een tijdje uit de serie te schrijven voor haar zwangerschapsverlof. Carly en Simon raken verwikkeld in een of ander juwelenschandaal en vluchten samen de stad uit. Echter, voordat ze vertrekken verleidt Simon Katie en zodoende komt er een eind aan het huwelijk van Katie en Mike (de acteur de Mike speelt, vertrekt namelijk ook uit de serie). Carly krijgt echter spijt van haar vlucht en dat ze haar kinderen heeft verlaten en keert terug in de hoop haar gezin met Jack te herenigen. Alleen is Jack toen al een verhouding met Katie begonnen.. dus dat staat ons allemaal nog te wachten hier! Ik vind het wel jammer dat er zoveel populaire spelers uit de serie verdwijnen: Casey, Maddie, Mike, Dusty, Jennifer.. in de VS is Casey overigens nu wel weer terug, maar wordt hij dan gespeeld door een andere acteur. Ik vind Paul echt een creep... waarom al die vrouwen bij bosjes voor hem vallen, is me echt niet duidelijk!
zeg weet iemand ook of simon nu wel langer in de serie blijft? is best een aanwinst voor atwt toch? en wat is er met Damian aan de hand is hij echt ziek of faked hij het. ik wil alles weten...
Hij faked het. En als ik t goed onthouden heb, komt Luke daar binnenkort achter en gaat dan toch niet mee naar Malta. Maar dan zelf een vraag...waarom moet ie eigenlijk perse mee naar Malta, wie is die kerel die m bedreigde als ie zn zoon niet mee zou nemen?
Meldde ik eerder dat Mike de serie (en dus Katie) gaat verlaten, nadat zij hem bedriegt met Simon, ik lees nu dus dat Mike weer terugkeert naar Oakdale. Alleen zal hij ditmaal gespeeld worden door een andere acteur, Jon Prescott. Daar heb ik soms wel moeite mee, al die recasts in soapland.
Helemaal mee eens dan vind ik het soms echt ineens niet leuk meer...die ene persoon is het dan gewoon NET NIET
ik denk ook dat het ergens anders mee te maken heeft... spannend! trouwens wanneer komt Lilly uit haar coma en hoe is dat kind ter wereld gekomen heb ik even gemist